شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تهران#ترکیب تیم

رییس فدراسیون بسکتبال: تیم ملی نیاز به تغییرات زیادی دارد

رییس فدراسیون بسکتبال: تیم ملی نیاز به تغییرات زیادی دارد

تهران ایرنا- رئیس فدراسیون بسکتبال در واکنش به شکست تیم ملی ایران مقابل قزاقستان گفت: مسائل زیادی در این نتیجه دخیل بود که باید بررسی شود اما ترکیب تیم ملی به تغییرات زیادی نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، جواد داوری روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع شهدا در مجموعه ورزشی انقلاب تهران درباره عملکرد تیم ملی بسکتبال در مسابقات انتخابی جام‌جهانی، اظهار داشت: بازی اول با قزاقستان خوب نبود و باید تغییرات زیادی در تیم ملی صورت بگیرد. بازیکنان در بازی دوم مقابل سوریه بهتر بودند. اگر همان شرایط دیدار با سوریه را مقابل قزاقستان داشتند، نتیجه بهتر می‌شد. امروز یا فردا جلسه‌ای با سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی داریم تا شرایط را بررسی کنیم.

وی در مورد اینکه مهمترین علت شکست مقابل قزاقستان چه بود؟ گفت: مسائل زیادی دخیل بود و باید بیشتر بررسی شود. در جلسه با سرمربی تیم ملی مسائل فنی بررسی خواهد شد. فکر می‌کنم ملی‌پوشان سنگین بودند. باخت در دور رفت نیز بار روانی منفی در این مسابقه ایجاد کرده بود. امیدوارم دیگر این شکست‌ها تکرار نشود. معتقدم اگر ملی پوشان بعد از اردوی صربستان به ایران می‌آمدند و بعد از چند روز به قزاقستان می‌رفتند تاثیر بهتری داشت. در کاپ آسیا هم باید با قزاقستان بازی کنیم و آنجا عیار اصلی تیم مشخص می‌شود.  

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد انتخاب دبیر فدراسیون بیان کرد: جلساتی با برخی افراد داشتیم اما سخت است کسی را تمام‌وقت انتخاب کنیم. با صحبتی که در هیات‌رئیسه کردیم قرار است یک نفر را به‌عنوان سرپرست معرفی کنیم که این فرد به‌زودی معرفی می‌شود.

داوری در مورد شرایط فدراسیون بسکتبال از زمان حضورش گفت: هنوز به انسجام کامل نرسیده‌ایم و کار سنگین است. از زمانی هم که آمدم اعزام‌های زیادی داشتیم. همین که توانستیم اعزام‌ها را منظم انجام دهیم، خوب است. نیاز است که باز هم از یک سری اتفاقات جلوگیری شود. در یکی‌دو ماه آینده به شرایط عادی و باثبات خواهیم رسید.

وی در مورد اعزام تیم‌های بسکتبال سه‌نفره به سنگاپور گفت: این تاخیر به دلیل اینکه ایران و سنگاپور در کشورهای مقابل سفارت ندارند به وجود آمد. فدراسیون بلیت پرواز را در ساعت ۱۷  اخذ کرد، اما ویزا ساعت ۱۸:۳۰ دریافت شد. مجدد پروازی را برای این کشور گرفتیم اما باید در یک برنامه ثبت نام می‌کردیم که تاییدیه آن بعد از بسته‌شدن ورودی پرواز آمد. همچنین روادید سینا واحدی و شادی عبدالوند صارد نشد. فدراسیون سنگاپور هم با ما ارتباطی نداشت چون برگزارکننده مسابقات افراد دیگری هستند.