شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزنه‌برداری#لندن#المپیک

رخصت «انوشیروانی» از پیشکسوت وزنه‌برداری

 رخصت «انوشیروانی» از پیشکسوت وزنه‌برداری

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری به همراه دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن با حضور در منزل یکی از پیشکسوتان این ورزش حضور یافتند.

به گزارش ایرنا، سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری و بهداد سلیمی سرپرست نایب رییسی این فدراسیون با حضور در منزل محمد زهتاب ضمن عیادت از این پیشکسوت وزنه‌برداری برای خدمت در فدراسیون از وی رخصت گرفتند.

انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در این دیدار خطاب به محمد زهتاب گفت: با توکل به ایزد متعال و با توسل به ائمه اطهار و به امید کمک بزرگان و پیشکسوتان، قدم در یک راه پر فراز و نشیب گذاشته‌ایم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانم وزنه‌برداری ایران را دوباره به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

زهتاب هم ضمن ابراز خوشحالی از ایجاد تغییرات در راس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: هم اینک دیگر شما جوانان باید کار را پیش ببرید. واقعا خوشحالم که دو قهرمان با اخلاق در راس امور قرار گرفتند و فضا باز شده تا دیگر سرمایه‌های وزنه‌برداری کشور هم فرصت خدمت پیدا کنند. ‌

وی در ۹۵ سالگی همچنان با ذوق و شوق از وزنه‌برداری حرف می‌زند، توصیه‌هایی هم برای تیم مدیریتی جدید فدراسیون وزنه‌برداری داشت و اظهار کرد: در آموزش زبان انگلیسی به داوران ما کوشا باشید، با نفرات تاثیرگذار وزنه‌برداری دنیا ارتباط دو سویه برقرار کنید. هم اینک وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس ۲۰۲۴ علاوه بر پرورش وزنه‌برداران پر امید و افتخارآفرین، می بایست نماینده‌ای هم در جمع داوران داشته باشد.

سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی با اهدای لوح تقدیر بیش از نیم قرن خدمت صادقانه محمد زهتاب تقدیر کردند.