شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#دولت سیزدهم#شیراز

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد؛

اولویت بخشیدن به توسعه خدمات حوزه سلامت کشور در دولت سیزدهم

اولویت بخشیدن به توسعه خدمات حوزه سلامت کشور در دولت سیزدهم

شیراز - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: توسعه خدمات حوزه سلامت کشور را از اولویت های دولت سیزدهم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر بهروز رحیمی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران هدف خود از این بازدید را نظارت بر نحوه پیشبرد پروژه‌های سلامت محور در استان فارس و بازدید از روند ارائه خدمت در این حوزه برشمرد.

او با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی و بی شائبه مجموعه سلامت کشور، حمایت‌های مقام معظم رهبری و دولت، موجب شد تا بحران کرونا به بهترین شکل در کشور مدیریت شود، افزود: مدافعان سلامت کشور در روزهای بحرانی کرونا با تمامی دشواری‌ها، در خط مقدم مبارزه با این بیماری حضور یافتند.

این مقام مسؤول در وزارت بهداشت در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با خانواده و بازماندگان مرحوم کمالی، پرستار بیمارستان شهدای سروستان که چندی پیش در حین مأموریت جان خود را از دست داد، ابراز همدردی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت همچنین از مردم خواست تا با تداوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، از بازگشت به روزهای بحرانی کرونا در کشور پیشگیری کنند.

دکتر رحیمی همچنین بر ضرورت توسعه خدمات سلامت در شهرستان سروستان تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد زیرساخت‌های خدمت رسانی در این شهرستان، توسعه یابد.