شهرخبر

بازیکن تیم ملی لهستان: باخت به ایران ما را زیر دوش آب سرد برد

بازیکن تیم ملی لهستان: باخت به ایران ما را زیر دوش آب سرد برد

بازیکن تیم ملی والیبال لهستان باخت خانگی این تیم برابر والیبالیست‌های کشورمان را درسی آموزنده برای او و هم‌تیمی‌هایش دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماتیوژ بینیک بازیکن تیم ملی والیبال لهستان پس از باخت 3 بر 2 شب گذشته (سه‌شنبه) این تیم برابر ایران در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها که اولین باخت خانگی لهستانی‌ها در این دوره از رقابت ها بود، گفت: این باخت به ما درس‌هایی داد که از آن در بازی‌های بعدی استفاده خواهیم کرد. ما قبل از این دو تیم قدرتمند (برزیل و کانادا) را شکست داده بودیم اما این شکست ما را از باد آن دو پیروزی خارج کرد. ایران در سطحی فوق‌العاده بازی کرد و دفاعش هم عالی بود. اینکه ایران در دفاع قوی کار می‌کند، چیز عجیبی نیست اما در این بازی علاوه بر دفاع خوب، آنها سه بازیکن داشتند که سرویس‌‌های سنگینی می‌زدند.

بازیکن 28 ساله لهستانی‌ها افزود: ضعف‌های تیم ما واضح بود. عملکردمان کم و کاستی‌هایی داشت و کارمان بی‌عیب و نقص نبود. ایران نشان داد که تیم ما هنوز کارهای زیادی باید انجام دهد و جای پیشرفت داریم. در بازی‌های بعدی سعی می‌کنیم اشتباهاتی که در این بازی داشتیم را برطرف کنیم. ما در این بازی به ایران بیش از اندازه فرصت دادیم. باید بازی را تحت کنترل می‌گرفتیم اما به هر حال در پایان بازی با آنها دست دادیم و آنها برنده شدند. باخت‌ها هم به ما درس می‌دهند. بعد از دو برد اخیرمان مقابل رقبای قدرتمند، چنین دوش آب سردی لازم بود.

انتهای پیام/