شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#اطفا#حریق#انبار#پالت‌های#چوبی#چهاردانگه

سخنگوی آتش‌نشانی مطرح کرد؛

اطفا حریق در انبار پالت‌های چوبی در چهاردانگه

اطفا حریق در انبار پالت‌های چوبی در چهاردانگه

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از اطفاء حریق در یک انبار پالت‌های چوبی خبر داد و گفت: در این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی گفت: ساعت ۰۲:۰۱ بامداد امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مرکز نگهداری پالت‌های چوبی در بزرگراه آزادگان، خیابان غفاری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد و با توجه به وسعت آتش‌سوزی که اعلام شده بود چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام می‌شوند، منطقه یاد شده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران است اما طبق روال گذشته این مناطق را آتش نشانی تهران پوشش می‌دهد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل عملیات خود را آغاز کردند. محل آتش سوزی یک انبار روباز به وسعت بیش از پنج هزار متر مربع بود که مقدار زیادی پالت‌های چوبی که بعضاً ارتفاع پالت های روی هم چیده شده به هفت متر هم می‌رسید، بود.

وی با بیان اینکه حدود دو هزار متر از این پالت‌ها که به هم پیوسته بودند شعله‌ور بود و به سرعت در حال گسترش بود، اظهار کرد: آتش‌نشانان در چند طرف عملیات خود را آغاز کردند و خیلی سریع موفق به مهار آتش شدند عوامل آتش نشانی چهار دانگه هم در محل حاضر شدند.

ملکی در پایان گفت: در این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و با جداسازی سریع و تدابیری که توسط آتش نشانان انجام شد سریعاً آتش مهار شد و در ساعت ۰۳:۲۱ دقیقه عملیات آتش نشانی تهران به پایان رسید و برای مراحل پایانی لکه گیری و ایمن سازی محل را تحویل آتش نشانی چهار دانگه تحویل داده شد.