شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#بسکتبال

داوری: فدراسیون بسکتبال هنوز به انسجام کامل نرسیده است/ نشستی با سرمربی تیم ملی خواهیم داشت

داوری: فدراسیون بسکتبال هنوز به انسجام کامل نرسیده است/ نشستی با سرمربی تیم ملی خواهیم داشت

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت، در نشستی که با سرمربی تیم ملی خواهد داشت، شرایط این تیم را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جواد داوری درباره دو دیدار اخیر تیم ملی بسکتبال ایران مقابل قزاقستان و سوریه اظهار داشت: بازی اول که خوب نبود و باید تغییرات زیادی در تیم ایجاد شود. بازیکنان در دیدار دوم بهتر بودند و امروز (چهارشنبه) یا فردا، نشستی درباره مسائل قزاقستان و ورود به کاپ آسیا با سرمربی تیم ملی خواهیم داشت. بازیکنان در دیدار دوم راحت‌تر و بهتر بودند. البته مسائل زیادی در میان بود که باید بیشتر بررسی شود.

وی با بیان اینکه بازیکنان برابر قزاقستان سنگین بودند و شکست در دوره قبل هم تأثیر روانی زیادی روی تیم ایران داشت، تصریح کرد: امیدوارم این شکست تکرار نشود. شاید بهتر بود بازیکنان پس از اردوی صربستان به ایران می‌آمدند و سپس عازم قزاقستان می‌شدند. نتیجه تیم ملی در کاپ آسیا خیلی تأثیرگذار خواهد بود و همه چیز را مشخص می‌کند. فکر می‌کنم شکست برابر قزاقستان یک اتفاق بود و باید این باخت را در مسائل بدنی و روانی جستجو کرد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد انتخاب نشدن دبیر این فدراسیون بیان کرد: به‌خاطر شرایط خاص، دشوار است کسی را به‌صورت تمام وقت به سمت دبیری بیاوریم و از ابتدا جلساتی با گزینه‌های مختلف داشتیم. مطابق صحبتی که با اعضای هیئت رئیسه کردیم، قرار شد یک نفر را به سمت سرپرست دبیری منصوب کنیم که این هفته معرفی می‌شود. پرسنل فدراسیون، کارهای مربوط به دبیرکل را انجام می‌دهند و فشار زیادی روی آنهاست.

داوری راجع به شرایط فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: هنوز به انسجام کامل نرسیده‌ایم و کارمان سنگین است. اعزام‌های بسیار زیادی داشتیم و شرایط بسیار مشکل بوده است. همین خوب است که توانستیم اعزام‌ها را به‌صورت منظم انجام بدهیم، اما هنوز به انسجام و وحدت لازم نرسیده‌ایم و نیاز داریم برخی جاها از برخی اتفاقات جلوگیری شود. در یکی دو ماه آینده و قبل از میزبانی مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا، تلاش می‌کنیم به ثبات کامل برسیم.

وی درباره مشکل در اعزام تیم‌های ملی بسکتبال سه نفره مردان و بانوان به سنگاپور گفت: اعضای تیم مردان شب گذشته با مشکلات زیادی اعزام شدند. ایران و سنگاپور در کشورهای همدیگر سفارت ندارند و مشکلاتی برای صدور روادید داشتیم. بلیت گرفته بودیم و ویزا ساعت 18:30 به دست ما رسید. ملی‌پوشان باید با دو پرواز به سنگاپور اعزام می‌شدند که خیلی مشکل است. باید درخواستی پُر می‌کردیم که این کار را انجام دادیم، اما پاسخ آن نیم ساعت پس از بسته شدن گیت آمد.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به جاماندگان از پرواز ملی‌پوشان بسکتبال سه نفره عنوان کرد: روادید دو بازیکن ما صادر نشد. سینا واحدی و خانم عبدالوند به همین دلیل نتوانستند به سنگاپور بروند که یکی از علل آن، موارد سیاسی و سفارتخانه‌ای است. نفرات دیگری مسابقات کاپ آسیا را برگزار می‌کنند و فدراسیون سنگاپور با ما ارتباط نداشت.

انتهای پیام/