شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##شهرک#نشین#قاتل#صهیونیست#آزاد

با وجود اثبات دست داشتن در قتل جوان فلسطینی؛

شهرک نشین قاتل صهیونیست آزاد شد

شهرک نشین قاتل صهیونیست آزاد شد

دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی شهرک نشینی که «حسین حرب» جوان فلسطینی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود را آزاد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی شهرک نشینی که «حسین حرب» جوان فلسطینی را با ضربات چاقو در منطقه اسکاکا در استان سلفیت کرانه باختری، در ماه ژوئن گذشته، به قتل رسانده بود را آزاد کردند.

بنابر اعلام شبکه تلویزیونی رسمی رژیم صهیونیستی، مقامات قضائی این رژیم تصمیمی برای توجیه اتهام قتل علیه این شهرک نشین صهیونیست را ندارند.

براین اساس، منابع عبری پیش بینی کرده اند که این شهرک نشین از سوی دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی به «کوتاهی منجر به مرگ» متهم شود، اتهامی که در صورت تأیید نهایتاً ۱۲ سال زندان برای فرد خاطی در پی دارد.

منابع عبری مدعی شده اند که این شهرک نشین صهیونیست با وجود آزادی، مجبور به حبس خانگی تحت شرایطی خاص شده است.

دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی با وجود اینکه این شهرک نشین با ضربات متوالی چاقو به ناحیه قلب «حسین حرب» جوان فلسطینی، موجبات مرگ وی را رقم زده است، اعلام کرده که برای بخش تحقیقات شاباک (سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) این مساله به اثبات نرسیده که این اقدام عامدانه و یا از روی نیت‌های قومیتی بوده است. براین اساس نیز وی آزاد شده است.

شهرک نشین صهیونیست نیز به در اعترافات خود مدعی شده که مجبور شده برای دفاع از خودش از چاقو استفاده کند.

گفتنی است حسین حرب جوان فلسطینی دو هفته پیش در منطقه سلفیت کرانه باختری از سوی یک شهرک نشین صهیونیست با ضربات چاقو به شهادت رسید.