شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#همدان#استان همدان

مدیرکل ورزش استان همدان: حمایت از جامعه ورزش برای افتخار آفرینی ضروری است

مدیرکل ورزش استان همدان: حمایت از جامعه ورزش برای افتخار آفرینی ضروری است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اساره به لزوم حمایت استاندار از جامعه ورزش، اظهار داشت: تداوم روند موفقیت و افتخارآفرینی نیازمند حمایت جدی از جامعه ورزشی استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید سیفی روز سه‌شنبه در جمع ورزشی نویسان استان همدان، افزود: امروز شاهد درخشش قهرمانان ارزنده استان در میادین جهانی و آسیایی هستیم و در همین چند ماه اخیر نیز موفقیت‌های بزرگی کسب کرده‌ایم.

سیفی خاطرنشان کرد: با این حال توقع ورزشکاران و ورزش دوستان از دستگاه ورزش استان افزایش یافته و این اداره کل به تنهایی توان پاسخگویی به این مطالبات را ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اینکه پاسخگوی ورزشکاران و نخبه های ورزشی استان هستیم، گفت: برای گرفتن حق و حمایت از جامعه ورزش استان حتی اگر لازم باشد، التماس هم می‌کنم.

وی افزود: بنده از جنس قهرمانان ورزشی هستم و خوب می‌دانم رسیدن به مدال‌ ملی و بین المللی چقدر سختی و مشقت دارد لذا باید بستر لازم برای اشتغال و تحصیل آن‌ها را فراهم کنیم.

سیفی گفت: تا زمانی که عهده دار مدیریت در ورزش استان باشم با افتخار برای جامعه ورزش خدمت کرده و عدالت و اخلاق همراه با برنامه هدفمند را برای توسعه عرصه‌های مختلف ورزش بکار می‌گیریم.

وی اظهار داشت: صاحب میراثی از بدهی و عقب افتادگی ادوار گذشته ورزش در استان هستیم، حتی وقتی می‌بینم برخی روستاها امکانات حداقلی ورزش را ندارند خجالت می‌کشم و شرمنده‌ام که در گذشته مدیران نظارت لازم را برای تقویت ورزش در روستاها نداشته‌اند.

سیفی گفت: هنوز جوایز قهرمانان ملی و فراملی استان  برای سال گذشته و امسال را نداده‌ایم و در مجموع نیاز به۵۰۰ میلیون تومان اعتبار داریم.

وی با قدردانی از ورزشی نوسان استان همدان، افزود: جایگاه ورزشی نویسان استان در کشور بسیار بالا است و به وجودشان افتخار می‌کنیم.

استان همدان دارای بیش از ۸۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و ۵۰ رشته ورزشی است.