شهر خبر

انتقال رونالدو به آبی‌های لندن | وسوسه چلسی برای خرید ابرستاره پرتغالی

نزدیکان کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستر یونایتد به باشگاه چلسی خبر داده‌اند که این سوپراستار احتمالا علاقه دارد تا به این باشگاه برود.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین، ای‌اس‌پی‌ان به نقل از برخی منابع خود گفته است که آبی‌ها لندنی بعد از مطلع شدن از این موضوع، به فکر افتاده‌اند تا در این باره تصمیم‌گیر کنند.

رونالدو به منچستر یونایتد گفته است که می‌خواهد در لیگ قهرمانان بازی کند. این یعنی او می‌خواهد تیم را ترک کند. با این حال این بازیکن، ‌که هفته‌ای نیم میلیون پوند درآمد دارد، گزینه‌های زیادی پیش رو ندارد. گفته می‌شود بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن هم از دیگر گزینه‌ها هستند. با این حال ای‌اس‌پی‌ان نوشته که خورخه مندس نماینده این بازیکن، با تاد بولی رئیس باشگاه چلسی تماس گرفته است. گفته می‌شود بولی این مساله که رونالدو در انتهای دوران زندگی حرفه‌ای خودش است را نادیده گرفته و علاقه زیادی دارد تا چنین شخصیت نمادینی را به تیم اضافه کند.

اما همه در باشگاه اینطور فکر نمی‌کنند و متقاعد کردن توماس توخل سرمربی تیم، که ایده‌های مشخصی برای خط حمله تیم دارد، کار سختی خواد بود.

روملو لوکاکو مهاجم چلسی، به خاطر این که به صورتی موثری در کار پرس از بالای حریف مشارکت نکرده و همینطور تیره شدن روابطش با توخل، مجبور به ترک استمفورد بریج شد و چلسی یک سال بعد از آنکه حدود ۱۱۵ میلون یورو برای او پرداخت، این مهاجم را عملا مفت از دست داد.

رونالدو فصل گذشته در ۳۸ بازی ۲۴ گل برای منچستر یونایتد زده است با این حال در انگلیس گفته می‌شود که او مشکلات زیادی در رختکن داشته و گفته می‌شد رالف رانگنیک مربی موقت یونایتد فصل پیش توصیه کرده بود تا اجازه بدهند رونالد ژانویه اولد ترافورد را ترک کند چون به سبک بازی پرس از جلوی تیمش نمی‌خورد.