شهر خبر

تاکید وزارت ورزش بر لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی

تاکید وزارت ورزش بر لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی

تهران- ایرنا- سرپرست دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بر طراحی برنامه‌های مبتکرانه و خلاقانه فرهنگی در باشگاه‌ها به عنوان یک نیاز ضروری، تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی احدی در نشست هم‌اندیشی معاونت فرهنگی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال که امروز (سه‌شنبه ۱۴تیرماه) در مرکز ملی فوتبال برگزار شد با بیان این‌که ورزش یک مولفه فرهنگی است، اظهار داشت: در خصوص لزوم فعالیت فرهنگی و توسعه آن در ورزش کشور شبهه‌ای وجود ندارد و ضرورت آن کاملا احساس می‌شود.

وی ادامه داد: اتفاقات، فعالیت‌ها و رفتارهای فرهنگی در ورزش کشور کم انجام نمی‌شود اما چالش مهم این است که انعکاس مناسبی پیدا نمی‌کند و ورود موثر رسانه در این بخش لازم و ضروری است.

احدی گفت: جدی گرفته نشدن موضوع فرهنگ در بخش‌های مختلف ورزش در سال‌های گذشته از دیگر آسیب‌های مهم در حوزه ورزش و فرهنگ ورزش کشور بوده است.

سرپرست دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با بیان این‌که طراحی برنامه‌های مبتکرانه و خلاقانه فرهنگی در باشگاه‌ها یک نیاز ضروری است، اظهار داشت: تعامل بین بخش‌های مختلف از جمله وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌های ورزشی و دیگر بخش‌ها از جمله راهکارهای موثر در انجام فعالیت‌های فرهنگی موثر و پررنگ در ورزش است.