شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال

در نشست هم اندیشی معاونت فرهنگی باشگاههای فوتبال مطرح شد:طراحی برنامه های مبتکرانه فرهنگی در باشگاه ها یک نیاز ضروری است

در نشست هم اندیشی معاونت فرهنگی باشگاههای فوتبال مطرح شد:طراحی برنامه های مبتکرانه فرهنگی در باشگاه ها یک نیاز ضروری است

حجت الاسلام احدی با بیان این که طراحی برنامه های مبتکرانه و خلاقانه فرهنگی در باشگاه ها یک نیاز ضروری است، اظهار داشت: تعامل بین بخشهای مختلف از جمله وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون های ورزشی و دیگر بخشها از جمله راهکارهای موثر در انجام فعالیت های فرهنگی موثر و پر رنگ در ورزش است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام والمسلمین علی احدی در نشست هم اندیشی معاونت فرهنگی باشگاه های لیگ برتر فوتبال که امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد با بیان این که ورزش یک مولفه فرهنگی است، اظهار داشت: در خصوص لزوم فعالیت فرهنگی و توسعه آن در ورزش کشور شبهه ای وجود ندارد و ضرورت آن کاملا احساس می شود.

وی ادامه داد: اتفاقات، فعالیتها و رفتارهای فرهنگی در ورزش کشور کم انجام نمی شود اما چالش مهم این است که انعکاس مناسبی پیدا نمی کنند و ورود موثر رسانه در این بخش لازم و ضروری است.

احدی گفت: جدی گرفته نشدن موضوع فرهنگ در بخش های مختلف ورزش در سال های گذشته از دیگر آسیب های مهم در حوزه ورزش و فرهنگ ورزش کشور است.

سرپرست دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که طراحی برنامه های مبتکرانه و خلاقانه فرهنگی در باشگاه ها یک نیاز ضروری است، اظهار داشت: تعامل بین بخشهای مختلف از جمله وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون های ورزشی و دیگر بخشها از جمله راهکارهای موثر در انجام فعالیت های فرهنگی موثر و پر رنگ در ورزش است.

انتهای پیام