شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزش کشور

برگزاری مراسم افتتاحیه خانه ژیمناستیک آذرپی در غیاب سجادی و صالحی امیری

برگزاری مراسم افتتاحیه خانه ژیمناستیک آذرپی در غیاب سجادی و صالحی امیری

مراسم افتتاحیه سالن بازسازی شده ژیمناستیک برادران آذرپی در غیاب مسئولان اصلی ورزش کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مراسم افتتاحیه سالن نوسازی شده ژیمناسیک برادران شهید آذرپی ظهر امروز (سه‌شنبه) در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

در این مراسم، مریم کاظمی‌پور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، حمید احمدی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و تعدادی از مربیان، پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته حضور داشتند. برگزاری این مراسم در حالی بود که عنوان شده بود قرار است حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و محمد پولادگر معاون وزیر ورزش در آن شرکت کنند، اما تا پایان مراسم خبری از حضور این مسئولان در سالن نبود.

حمید احمدی سرپرست فدراسیون در این مراسم گفت: ما 85 درصد از بودجه سال قبل را دریافت کردیم و کارهای زیادی با آنها انجام دادیم که بازسازی این سالن یکی از اصلی‌ترین آنها بود. همچنین یازده اردو برای تیم‌های ملی به منظور شرکت در رقابت‌های مختلف برگزار کردیم. ما سعی کردیم این اردوها به لحاظ امکانات و شرایط ، متفاوت از اردوهای قبلی باشد.

وی افزود: وسایل ژیمناستیک قیمت زیادی دارند، ولی مجبور به تهیه آنها شدیم. در مجموع نیز بیش از یک میلیارد تومان صرف بازسازی این سال شد. البته این مسئله باعث افزایش مراجعه کنندگان شد که اتفاق خوبی بود. چهارده نفر را به قطر برای مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا اعزام کردیم که هزینه‌اش 900 میلیون تومان شد. همچنین دو اعزام برای ترامپولین داشتیم که سفر به پرتغال 500 میلیون هزینه داشت.

احمدی گفت: قرار است 7 ملی‌پوش در دو شاخه هنری و ایروبیک در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنند که امیدوار به موفقیت آنها هستیم.

همچنین کاظمی پور معاون وزیر ورزش نیز عنوان کرد: اعتقاد دارم که اگر به ژیمناستیک و دوومیدانی و شنا رسیدگی شود و توجه ویژه‌ای به آنها صورت بگیرد، کمک زیادی به ورزش کشور خواهد شد و در آینده رشته‌های دیگر تأثیرگذار است. ما به دنبال هستیم که این رشته‌های پایه را با یک مدیریت ویژه پیش ببریم، چرا که نتایج آن برای همه رشته‌ها است. این یکی از دغدغه‌های وزیر ورزش است و سجادی تقریباً در همه جلسات با معاونان، بر اهمیت و رسیدگی به ژیمناستیک و دوومیدانی تاکید دارد.

وی افزود: در حوزه ژیمناستیک بانوان، ما کارگروه فرهنگی اجتماعی داریم که رشته‌هایی که تمایل به فعالیت در عرصه بین‌المللی دارند، مورد بررسی قرار می‌گیرند. اگر درخواستی به این کارگروه ارسال شود، بررسی خواهد شد. اگر فکر می‌کنید که نیاز به مطرح شدن شاخه های ژیمناستیک در این کارگروه است، از این مسئله استقبال می‌کنیم.

سید رضا صالحی امیری , حمید سجادی ,

انتهای پیام/