شهر خبر

تشریح جزییات حضور جودو ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی

تشریح جزییات حضور جودو ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی

تهران- ایرنا- سرپرست دفتر بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان جزئیات حضور جودو ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی را تشریح کرد و گفت: این حضور از دستاوردهای مهم سفر مقامات بلندپایه ورزش ایران به سوئیس بود.

به گزارش ایرنا، محمدحسن تقی‌زاده در خصوص سفر سید حمید سجادی و سید رضا صالحی‌امیری به سوئیس و دیدار با رئیس و مسئولان ارشد کمیته ملی المپیک اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم این سفر، امکان شرکت تیم ملی جودو ایران در بازی‌های اسلامی قونیه ترکیه بود که این موضوع توسط فدراسیون جهانی طی نامه‌ای رسمی به فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.

سرپرست دفتر بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک به جامعه جودو کشور گفت: ایجاد تعاملات جدید با کمیته بین‌المللی المپیک و برخی فدراسیون‌های جهانی از دیگر دستاوردهای سفر مقامات عالی رتبه ورزش کشور به سوییس بود که به‌زودی خبرهای خوشی از این تعاملات منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در زمینه دیپلماسی ورزشی اظهار کرد: مشی دولت سیزدهم دیپلماسی فعال در تمامی حوزه‌هاست و بالطبع وزیر ورزش و جوانان با دارا بودن مولفه المپین بودن و تخصص در حوزه مدیریت ورزشی، پیگیر دیپلماسی ورزشی فعال است. از همین روی قطعا شاهد اتفاقات مبارکی در حوزه بین‌الملل در وزارت ورزش و جوانان خواهیم بود.