شهر خبر

«مه نوشته‌ها» به نیاوران رسید/ تکنیک خلاقانه با دریافت از طبیعت

«مه نوشته‌ها» به نیاوران رسید/ تکنیک خلاقانه با دریافت از طبیعت

نمایشگاه نقاشی خط مرضیه معماریان با عنوان «مه نوشته‌ها» که شکل گیری تکنیکی خلاقانه با دریافت از طبیعت و اشعار عاشقانه است، در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران ۱۷ تیر تعدادی از آثار نقاشی خط مرضیه معماریان در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران به معرض نمایش درمی‌آید.

مرضیه معماریان متولد آبان ۱۳۵۹ در تهران و ساکن کرج است. وی از کودکی علاقه مند به رشته‌های هنری بوده و در کلاس‌های هنری مختلفی حضور داشته که در نهایت از این میان، معرق کاری، طراحی و خوشنویسی را به صورت جدی دنبال می‌کند. معماریان دارای مدرک ممتاز از انجمن خوشنویسان است و از محضر استادان صاحب نامی همچون فتحعلی واشقانی، جواد بختیاری، رؤیا حسینی و امیر سیف آبادی بهره برده است.

دریافت و درک مرضیه معماریان از طبیعت، باران و همچنین اشعار عاشقانه، باعث شکل گیری تکنیکی خلاقانه در به وجود آمدن آثارش در این نمایشگاه شده است.

این نمایشگاه تا ۲۴ تیر ادامه دارد و علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه می‌توانند در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.