شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#کشورهای اسلامی#تعداد

حضور ۵ شناگر معلول در بازی‌های کشورهای اسلامی

حضور 5 شناگر معلول در بازی‌های کشورهای اسلامی

تعداد پنج شناگر معلول از ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت خواهند کرد.

علیرضا ایزدی سرمربی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ترکیب تیم اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی در ترکیه اظهار داشت: شاهین ایزدیار، سینا ضیغمی‌نژاد، ابوالفضل ظریف، علی امینی و محمد کریم‌زاده 5 شناگری هستند که در بخش معلولان در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت خواهند کرد. ایزدیار و ضیغمی‌نژاد در 7 ماده ظریف، امینی و کریم‌زاده هر کدام در 6 ماده به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: شناگران قزاقستان، ترکیه، عراق و مالزی از مهمترین رقبای ملی‌پوشان ایران هستند. ما دو اردو تا زمان اعزام به ترکیه داریم؛ اردوی اول 17 تا 27 تیر و اردوی دوم نیز متصل به اعزام در نیمه اول مرداد خواهد بود.

ایزدی درباره شرایط این شناگران گفت: با توجه به اینکه بازی‌های پاراآسیایی لغو شد، فکر می‌کنم حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی یک تدارکات خوب برای رویدادهای پیش‌رو است. بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و حالا این فرصت را دارند تا خودشان را محک بزنند.

سرمربی تیم ملی پاراشنا در پایان گفت: شناگران ایران خیلی وقت است که در یک مسابقات بزرگ شرکت نکرده‌اند، با این وجود از شانس خوبی برای مدال‌آوری برخوردارند و فکر می‌کنم نتایج خوبی هم بگیرند.

 

انتهای پیام/