شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو

عدم تحویل به موقع خودرو و رفتاری که مناسب نیست

تاخیر در تحویل، وجود عیب و ایراد در خودروهای صفر کیلومتر، برخورد نامناسب پرسنل عرضه‌کنندگان خودرو وعدم‌پاسخگویی مناسب، همواره در این سال‌ها از موارد شکایت مشتریان ایرانی نسبت به خودروسازان و در گذشتهواردکنندگان بوده است. با وجود تکرار این اتفاقات اما همچنان مشکلات و چالش‌های موردنظر برقرار هستند و شهروندانهرچند وقت یک بار طی تماس با رسانه‌ها، از اتفاقات مشابه گله و شکایت کرده و خواستار انعکاس نارضایتی‌شان می‌شوند.

یکی از مشتریان شرکت کرمان موتور در تماس با car.ir می گوید ۴۵ روز کاری این خودروسازی به معنی ۵ ماه است. مجوز گمرک به این شرکت داده نمی شود و  او ۵ ماه است که منتظر تحویل خودرو است.

 

همچنین مشتریاین خودروسازی بخش خصوصی در تماس با دفتر رسانه دنیای اقتصاد گفته است: من سال گذشتهیک خودروی  جک S۵ از کرمان موتور پیش خرید کردم و در حالی که قرار بود آن را اسفند پارسال تحویل بگیرم، با سه ماهتاخیر در خرداد تحویلم دادند. وی می‌افزاید: وقتی هم خودرو را تحویل گرفتم، از همان اول مشکل داشت، طوری که هنگام دندهعوض کردن، گیربکس قفل می‌کرد. خودرو را به نمایندگی بردم تا تعمیرش کنند و قرار بود در مدت زمان کمی بعد از تعمیرتحویل دهند، با این حال با گذشت چند هفته هنوز در تعمیرگاه است و می‌گویند نتوانسته‌اند عیب آن را پیدا کنند. این مشتریمی‌گوید: وقتی هم که بابت تحویل خودرو پیگیری می‌کنم، با رفتار و برخوردی نامناسب پاسخ می‌دهند و می‌گویند فعلا صبرکن. وی تاکید دارد که آنچه بیشتر سبب ناراحتی‌اش شده، برخورد نامناسب پرسنل کرمان موتور و عدم‌ رعایت اصول مشتریمداری است. این مشتری در نهایت این را هم می‌گوید که در قرارداد مربوطه، حق هیچ‌گونه شکایتی برای وی لحاظ نشده است.