راهکار جدید رونالدو برای جدایی از یونایتد

تمرینات پیش فصل منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ برای فصل جدید، از دوشنبه گذشته آغاز شد. البته کریستیانو رونالدو در روزهای ابتدایی به علت مسابقات لیگ ملت های اروپا و حضور در اردوی تیم ملی پرتغال غیبت داشت. اما به نظر می رسد او امروز به تمرینات تیم اضافه شود و این اتفاق هنوز رخ نداده است.

نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد کریستیانو رونالدو به دلیل مشکلات خانوادگی در تمرین امروز منچستریونایتد شرکت نکرده و البته این درخواست با پذیرش مدیران باشگاه و کادر فنی جدید یونایتد همراه بوده ست. اما گفته می‌شود در شرایطی که منچستریونایتد سرسختانه در تلاش برای حفظ رونالدو است، او با این کار قصد دارد به باشگاه فشار بیاورد تا اجازه خروج بگیرد.

راهکار جدید رونالدو برای جدایی از یونایتد

مدیران یونایتد تا امروز قویا به ستاره پرتغالی تاکید داشته اند که امکان جدایی وجود ندارد و او باید به دومین سال قرارداد خود با این باشگاه پایبند باشد. اما عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان در سال گذشته و البته سکون غیرمنتظره منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستانی، باعث شده کریستیانو رونالدو نسبت به فصل بعد نیز ناامید باشد و به همین دلیل برای جدایی از این تیم بعد از تنها یک فصل تلاش کند.