شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#فوتسال#سپاهان#سازمان لیگ

با اعلام رسمی جابری؛

سازمان لیگ فوتسال زیر مصوبه خود زد/ امتیاز سپاهان به تهران رسید!

سازمان لیگ فوتسال زیر مصوبه خود زد/ امتیاز سپاهان به تهران رسید!

سازمان لیگ فوتسال بر خلاف مصوبه خود، با انتقال امتیاز تیم فوتسال سپاهان به تهران موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مصوب کرده بودند که انتقال امتیاز تیم‌ها به خارج از استان بعد از انجام قرعه کشی مسابقات لیگ برتر امکانپذیر نیست و تخلف محسوب می‌شود.

باشگاه سپاهان که از چند ماه پیش انحلال تیم فوتسال خود را اعلام کرده بود، در نهایت امتیاز خود را به «سفیر گفتمان» تهران واگذار کرد. این اتفاق بعد از قرعه کشی لیگ برتر رخ داد و سازمان لیگ فوتسال تا امروز به این انتقال واکنشی نشان نداده بود.

با این حال آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در حاشیه نشست هم اندیشی سازمان لیگ که امروز دوشنبه برگزار شد، این انتقال را تایید کرد تا به نوعی مصوبه این سازمان را نادیده بگیرد.

جابری در حاشیه این مراسم درباره دلایل موافقت با انتقال سپاهان به تیمی خارج از این استان، گفت: به خاطر حفظ شاکله تیم و اینکه استان تهران به عنوان پایتخت نمی‌تواند بدون تیم باقی بماند، هیات رئیسه این انتقال را پذیرفت!

وی با بیان اینکه سفیر گفتمان تهران رسماً جایگزین سپاهان شده است، تاکید کرد: اداره کل استان اصفهان اعلام کرده بود که تیمی در این استان نتوانست امتیاز سپاهان را خریداری کند؛ در حالی که به تمام شهرستان‌های این استان اعلام کرده بودند. از یک طرف باشگاه سفیر گفتمان اعلام آمادگی کرد و از طرف دیگر تهران شهری بدون نماینده در لیگ برتر فوتسال بود!