شهر خبر

افشاگری روز؛ تاجری که از اسم استقلال برای جذب ژان کارلوس سوء استفاده کرد!

افشاگری روز؛ تاجری که از اسم استقلال برای جذب ژان کارلوس سوء استفاده کرد!

طبق اعلام یک پیج اینستاگرامی برزیلی، یک فرد که بارها در فضای مجازی به دنبال شهرت بوده به ژان کارلوس دستور داده پیج استقلال را فالو کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پیج nauticotv در اینستاگرام نوشت: «آنچه تاکنون از این رمان بین ژان کارلوس و استقلالی ها داریم به شرح زیر است:

- پیشنهاد رسمی وجود ندارد (تایید نماینده خود بازیکن)

- یک تاجر حاضر شده به جذب او توسط استقلال  کمک کند اما اطلاعات نشان می دهد که او در سال گذشته با سایر بازیکنان خارجی قراردادهای نادرستی بسته بود.

- فقط یک تماس از طریق یک واسطه در کار بوده که احتمالا کار همان ایجنت فرضی با کادر فنی بازیکن و باشگاه است، حالا باشگاه برزیلی منتظر موضع رسمی باشگاه ایرانی است.

- یک منبع مرتبط با باشگاه ایرانی خبر به خدمت گرفتن ژان کارلوس توسط این باشگاه را تکذیب کرد و گفت این باشگاه تنها پس از آنالیز و تایید سرمربی جدید پرتغالی ریکاردو ساپینتو، بازیکن خارجی جذب خواهد کرد.»

این پیج پیشتر هم نوشته بود: «خبر رفتن ژان کارلوس به استقلال صحت ندارد، مدیران باشگاه گفته‌اند پشت این بازیکن نیست، یک ایرانی به دروغ خود را به کارلوس و کادرش به عنوان نماینده باشگاه ایرانی معرفی کرده است این فرد که الف.الف نام دارد، سال گذشته با چک جعلی بازیکنان خارجی استقلال را فریب داده. او بود که به ژان کارلوس گفته صفحه اینستاگرام استقلال را دنبال کند.»

انتهای پیام