شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال

یوسفی: فوتبال پرتغال با کیفیت است، مربیانش هم همین‌ طور/ رضایی و کریمی می‌توانند در استقلال بدرخشند

یوسفی: فوتبال پرتغال با کیفیت است، مربیانش هم همین‌ طور/ رضایی و کریمی می‌توانند در استقلال بدرخشند

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران اعتقاد دارد استقلال روندی غیرطبیعی ندارد و می‌تواند با خرید یکی دو ستاره در فصل نقل و انتقالات موفق باشد.

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: با توجه به حواشی به وجود آمده پس از قهرمانی در لیگ برتر، معلوم شد انتخاب یک مربی برای استقلال چقدر سخت است. از طرفی دیگر با توجه به قیمت دلار نمی‌توان با دستی باز مربی انتخاب کرد. با توجه به همه این مسائل به نظرم استقلال انتخاب خوبی داشت. مربیان درجه یک قطعا پول بیشتری می‌خواهند و هزینه سرسام‌آوری به باشگاه تحمیل می‌کنند. به نظرم استقلال با این شرایط خوب کار کرد.

وی درباره خلق و خوی پرتغالی ساپینتو گفت: فوتبال ایران همیشه به سمت مربیان کروات و اروپای شرق علاقه داشته. از طرفی پرتغال چند سال پیش قهرمان اروپا شد و تیم ملی خوبی دارد. پس قطعا چنین کشوری با توجه به فوتبال با کیفیتش، مربیان خوبی هم دارد. ممکن است مربی نتیجه بگیرد یا خیر اما انتخاب از این کشور می‌تواند باعث موفقیت شود. با توجه به حضور ساپینتو روی نیمکت اسپورتینگ لیسبون می‌توان امید داشت در استقلال هم موفق باشد.

یوسفی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات استقلال عنوان کرد: وقتی از همان ابتدا انتخاب مربی با چالش توام بود در فصل نقل و انتقالات هم این تیم دچار نوسان خواهد شد. تا امروز چند بازیکنی که انتخاب شده‌اند بازیکنانی بد نیستند اما ستاره نبوده‌اند و این تیم نیاز به تقویت دارد. در خصوص بازیکن‌های خارجی هم با توجه به شرایط موجود باشگاه باید انتخاب دقیقی داشته باشد.

521

چپ‌پای اسبق استقلال در ادامه افزود: در سمت چپ سلمانی و جلالی عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و هر زمان در بازی‌ بودند عالی کار کرده‌اند. شاید ستاره و در حد تیم ملی نبوده‌اند اما همیشه موفق و مفید بوده‌اند.  در پست‌های دیگر به طور مثال باید به کاوه رضایی اشاره کنم که در اروپا تجربه بسیار خوبی پیدا کرده و می‌تواند به استقلال کمک کند. او هنوز که هنوز است می‌تواند در این تیم بدرخشد. علی کریمی فوتبال خوب و تماشاگرپسندی به نمایش می‌گذارد. هواداران هم او را دوست دارند. به خاطر مصدومیت‌ها اندکی از تحرکش کم شده. تجربه خوبی هم در ترکیه به دست آورده. این دو بازیکن قطعا در شرایط موجود می‌توانند به استقلال کمک کنند و ستاره آبی‌پوشان شوند.

تحلیل یوسفی از لیگ بیست‌ودوم این‌گونه بود: اتفاقات بعد از قهرمانی در لیگ باعث شوک به هواداران استقلال شد اما اعتقادی به نگران‌کننده بودن هفته‌های اول ندارم. هنوز تیم‌های لیگ برتری آن‌چنان فعالیت خود را آغاز نکرده‌اند. دو هفته پرتنش در باشگاه گذشته و هنوز به طور مثال تکلیف کاپیتان تیم مشخص نیست اما اوضاع آن‌چنان بد نیست. این تیم سیر طبیعی‌اش را سپری می‌کند و جای نگرانی نیست. درست است که تیم پرسپولیس چند بازیکن درجه یک گرفته اما هواداران استقلال اصلا نگران نباشند.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام