شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسلونا#منچسترسیتی

خبر خوب برای هواداران بارسلونا/ ستاره گرانقیمت به کاتالان‌ها چراغ سبز نشان داد

برناردو سیلوا ستاره منچسترسیتی تمایل خود را به حضور در بارسلونا ابراز کرده است.

خبر خوب برای هواداران بارسلونا/ ستاره گرانقیمت به کاتالان‌ها چراغ سبز نشان داد

برناردو سیلوا هافبک پرتغالی منچسترسیتی به بارسلونا چراغ سبز نشان داده تا احتمال انتقال قرضی خود به این تیم را بالا ببرد.

بارسلونا در ماه‌های اخیر به صورت مستمر پیگیر شرایط بازیساز پرتغالی سیتی بوده و در حالی که انتظار می‌رود انجام این انتقال بسیار دشوار باشد اما طبق گزارش‌ها، سیلوا می‌خواهد در نوکمپ به میدان برود و حتی به مدیر برنامه اش ژرژ مندس گفته که علاقه دارد تا فصل آینده برای بارسا بازی کند.

روزنامه اسپانیایی «اسپورت» در این باره نوشته که سیلوا تصمیمش را به اطلاع پپ گواردیولا سرمربی سیتی رسانده است. پیش از این و قبل از بازی سیتی با اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا پپ گواردیولا گفت: «امروز فکر می‌کنم برناردو سیلوا با ما ادامه خواهد داد. اما همانطور که همیشه گفته‌ام، از زمان حضورم در بارسا به عنوان مربی، هیچ وقت بازیکنانی را نمی‌خواهم که نمی‌خواهند در تیم باشند. چیزی که می‌توانم بگویم این است که برناردو برای ما مهم است.»

با این حال بارسا برای جذب او کار ساده‌ای نخواهد داشت چون منچسترسیتی حاضر نیست مبلغی کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو برای برناردو سیلوا از بارسلونا دریافت کند.

طبق گزارش اسپورت، بارسلونا تنها در صورتی قادر به تامین مالی قرارداد سیلوا خواهد بود که فرانکی دی یونگ فروخته شود. هافبک هلندی مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است.