شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#تلفن همراه#حماس#تلویزیون

کانال ۱۲ فاش کرد؛

تلاش حماس برای هک اطلاعات گوشی‌های تلفن ‌همراه نظامیان صهیونیست

تلاش حماس برای هک اطلاعات گوشی‌های تلفن ‌همراه نظامیان صهیونیست

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز در گزارشی از تلاش حماس برای هک اطلاعات موجود روی گوشی‌های تلفن همراه نظامیان ارتش این رژیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در گزارشی از تلاش نیروهای وابسته به حماس برای هک اطلاعات گوشی‌های تلفن همراه نظامیان صهیونیست خبر داد.

براین اساس، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که توانسته دهها مورد از این حملات سایبری را کشف و خنثی نماید.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که در این حملات تلاش بر این بوده است که نظامیان ارتش این رژیم از طریق حساب‌های ساختگی در شبکه‌های مختلف اجتماعی از جمله تلگرام فریب داده شوند.

براین اساس، پس از اینکه عملیات فریب با موفقیت انجام می شده، طرف مقابل از نظامی صهیونیست می خواسته که یک بازی را روی گوشی خود نصب کند.

در صورت نصب این نرم افزار بر روی گوشی، نیروهای حماس توانایی این را پیدا می‌کردند که همه اطلاعات گوشی‌های تلفن همراه نظامیان صهیونیست را تخلیه کنند.

بنابر اعلام کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی این تنها مورد از حملات حماس علیه ارتش رژیم صهیونیستی نبوده است و حماس تلاش‌هایی دیگری برای دستیابی به اطلاعات حساس مربوط به رژیم صهیونیستی داشته است.