شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

مشترکان بد مصرف پیامک هشدار قطع آب دریافت می‌کنند/ آب ۹ مشترک تا چند ساعت قطع شد

مشترکان بد مصرف پیامک هشدار قطع آب دریافت می‌کنند/ آب ۹ مشترک تا چند ساعت قطع شد

تهران- ایرنا- سخنگوی صنعت آب با اعلام اینکه برای مشترکان بد مصرف آب پیامک هشدار قطع دریافت می‌کنند، گفت: آب ۹ مشترک بد مصرف در تهران تا چند ساعت قطع شد و این امر سبب شد برخی از آنها برای اصلاح مصرف اقدام کردند.

"فیروز قاسم‌زاده" روز یکشنبه در نشست خبری در پاسخ به خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: برای مشترکان بد مصرف پیامک اصلاح روند مصرف ارسال شده بود که برخی توجه نکردند؛ بنابراین آب آنها تا چند ساعت قطع شد.

وی ادامه داد: تعدادی از این مشترکان به هشدارها توجه کرده و برای اصلاح مصرف اقدام کردند.

سخنگوی صنعت آب در باره اثرگذاری جرایم بر روند مصرف بد مصرف‌ها گفت: این جریمه‌ها بر اساس قانون است. بنابراین ممکن است جریمه مطابق درآمد مشترکان نباشد و برای این امر بحث قطع آب در نظر گرفته شده است.

قاسم‌زاده ادامه داد: اما علاقه‌ای برای قطع نیست، زیرا آنها هم شهروندان هستند و باید آب مصرفی و مورد نیاز آنها را تامین کرد.

وی خاطرنشان کرد: امید است با اقدام‌هایی که در نظر گرفته شده این مشترکان نسبت به رعایت الگوی مصرف دقت بیشتری داشته باشند.

سخنگوی صنعت آب گفت: برای مشترکان بد مصرف در سایر کلان‌شهرها پیامک یا ارسال شده و یا در حال ارسال است که امید است رعایت کنند و نیازی به قطع نباشد.

قاسم‌زاده از تدوین طرح سازگاری با کم‌آبی به‌عنوان راهکاری برای مقابله با تغییرات اقلیمی خبر داد و خاطرنشان ساخت: برنامه‌های این طرح تدوین و به استان‌ها ابلاغ شده است.

وی تاکید کرد: تلاش می‌شود با اجرای این طرح ۱۵ میلیارد مترمکعب از مصارف بخش کشاورزی به‌عنوان پرمصرف‌ترین بخش در طول برنامه کاسته شود.

ادامه دارد...