شهرخبر

چراغ سبز رئال برای بازگشت رونالدو +عکس

چراغ سبز رئال‌مادرید برای بازگشت رونالدو + عکس

صفحه رسمی رئال مادرید تصاویری از روزهای درخشان کریستیانو رونالدو را به اشتراک گذاشته است. این اتفاق می‌تواند سرآغازی برای بازگشت ستاره پرتغالی به مادرید باشد.

به گزارش مشرق،  کریستیانو رونالدو درخواست ترک منچستریونایتد را دارد و هواداران زیادی از رفتن او خوشحال خواهند شد. این مهاجم ۳۷ ساله فصل گذشته پس از بازگشت به اولدترافورد، ۲۴ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند. اما یونایتد نتوانست جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و رونالدو مشتاق است تا برای بازی در رقابت‌های برتر اروپا، این تیم را ترک کند. ظاهراً این بازیکن پرتغالی از باشگاه خواسته که در صورت دریافت پیشنهاد مناسب اجازه خروج به او بدهند. و با وجود جایگاه نمادین او در اولدترافورد و اهمیت او برای تیم در فصل گذشته، بسیاری از هواداران از رفتن CR۷ خوشحال خواهند شد.

رونالدو تصمیم گرفته که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از منچستریونایتد  جدا شده و به باشگاه دیگری منتقل شود.

این بازیکن سال گذشته و پس از ۱۲ سال دوری با ترک یوونتوس به یونایتد برگشت اما شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت و شرایط بحرانی این تیم باعث شد که آنها موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشوند. 

چهار سال از روز جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بعد از سپری کردن ۹ سال پرافتخار و تبدیل شدن به بهترین گلزن این باشگاه پرافتخار می‌گذرد. در این چهار سال حداقل اوضاع برای ستاره پرتغالی که چندان خوب پیش نرفته و او در تورنمنت محبوب خود یعنی لیگ قهرمانان، حتی موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی با یوونتوس و منچستریونایتد نشده است.

چراغ سبز رئال‌مادرید برای بازگشت رونالدو + عکس

دیشب اخباری در مورد تمایل کریستیانو رونالدو به جدایی از جمع بازیکنان شیاطین سرخ بعد از تنها یک سال منتشر شد. این بازیکن پرافتخار از اوضاع حاکم بر اولدترافورد راضی نبوده و معتقد است اراده ای محکم برای تغییر شرایط در این باشگاه برای فصل بعد وجود ندارد. اما در ساعات اخیر از رئال مادرید به عنوان یکی از مقاصد احتمالی کریستیانو رونالدو نام برده شده است. 

مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، در فصل تابستان در جذب کیلیان امباپه ناکام ماند و هنوز مهاجمی به ترکیب این تیم برای فصل بعد اضافه نشده است. بر همین اساس شایعاتی در مورد احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو بعد از چهار سال به برنابئو برای فصل بعد منتشر شده است.

اما جالب اینجاست صفحه رسمی رئال مادرید ساعتی قبل بخشی از گل های تاریخی و فراموش نشدنی کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان با لباس رئال مادرید را به اشتراک گذاشته و از عبارت "داستان عاشقانه" نیز استفاده کرده است.هواداران رئال مادرید نیز پای این پست اغلب خواهان بازگشت این ستاره پرتغالی و تکراری این روزهای درخشان در لباس این باشگاه شده‌اند.

در سال‌های اخیر چندین بار شایعه انتقال دوباره کریستیانو رونالدو به رئال مادرید منتشر شده و دستمزد بالا و سن و سال او باعث شده مدیران باشگاه تمایلی به پیگیری این داستان نشان ندهند. اما همین پست نیز باعث امیدواری هواداران رئال مادرید به بازگشت کریستیانو رونالدو بعد از چهار سال شده است.

چراغ سبز رئال‌مادرید برای بازگشت رونالدو + عکس

منبع: ایرنا