شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تمرین پرسپولیس

علی پروین با دیدن تمرین پرسپولیس به وجد آمد/ ماشااللـه؛ با این تیم قهرمانی رو شاخشه...

رضا درویش به اولین تمرین سرخپوشان در فصل جاری با دعوت از پیشکسوتان نامدار پرسپولیس، رنگ و لعاب دیگری بخشید.

علی پروین با دیدن تمرین پرسپولیس به وجد آمد/ ماشااللـه؛ با این تیم قهرمانی رو شاخشه...

نخستین تمرین پرسپولیس با حضور پیشکسوتان این تیم (علی پروین، محمد پنجعلی، ضیا عربشاهی، مرتضی کرمانی مقدم، فرشاد پیوس، محمد مایلی کهن و خوردبین و درویش) برگزار شد. از بین نفرات جدید هم گئورگی گولسیانی، پورعلی گنجی و سعید صادقی در تمرین حاضر بودند.

تعدادی از هواداران و اصحاب رسانه هم در محل تمرین حاضر بودند. هواداران از حدود ساعت ۱۶ بیرون از مجموعه در انتظار ورود پرسپولیسی ها به محل تمرین بودند. تمرین پشت درهای بسته برگزار شد.

شاید مهم ترین سوژه این تمرین حضور " علی پروین" بود که بار دیگر کنار " محمود خوردبین" نشست.

قابی خاطره انگیز و به یادماندنی که همراه هم افتخارات زیادی را به دست آوردند، قهرمانی در لیگ فوتبال سال های ۵۰ و ۵۲ و ۵۴ و جام اسپندی در سال ۵۸، جام وحدت سال ۶۰، مسابقات تهران سالهای ۶۱ و ۶۵ و ۶۶ و ۶۷ و ۶۸ و ۶۹ و مسابقات حذفی کشور سالهای ۶۶ و ۷۰ و ۷۷ و جام حذفی تهران ۶۱ و ۶۶ و بالاخره لیگ های ۷۷ و ۷۸ و ۸۰ و افتخاراتی دیگر همچون قهرمانی در مسابقات فوتبال جام در جام آسیا در سال ۱۹۹۰...

علی پروین در روز ۳ مهر ماه ۱۳۲۵ و محمود خوردبین در روز ۲ مهر ماه ۱۳۲۷ به دنیا آمده اند. این ۲ چهره تا قبل از اعزام به مسابقات جوانان آسیا در فیلیپین، هیچ آشنایی با هم نداشتند، تنها وجه شباهت این ۲ نفر چشمان روشن آنها بود.

علی پروین با دیدن تمرین پرسپولیس به وجد آمد/ ماشاءالله؛ با این تیم قهرمانی رو شاخشه...

پروین و خوردبین در فرودگاه تهران قبل از پرواز به مانیل پایتخت فیلیپین با هم آشنا شدند و کلید رفاقت یکی از زوج های تاریخی فوتبال ایران از همان روز زده شد. علی پروین به عنوان سرمربی پرسپولیس و محمود خوردبین به عنوان سرپرست تیم سال های سال کنار یکدیگر کسب افتخار کردند. در اطراف این دو هم بازیکنان با وفای دهه ۶۰ پرسپولیس دیده می شدند؛ محمد مایلی کهن،محمد پنجعلی، ضیا عربشاهی، فرشاد پیوس، مرتضی کرمانی مقدم و... دیده می شدند.

یحیی گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس به محض دیدن علی پروین نزد اسطوره باشگاه رفته وبرای آغاز اولین تمرین از او رخصت گرفتند. افشین پیروانی شاگرد قدیمی علی پروین هم یک لحظه او و سایر پیشکسوتان را تنها نگذاشته و در این تمرین کنار آنها بود.

درهمین ارتباط شنیدیم " علی پروین" با دیدن اولین تمرین پرسپولیس و نفرات جدید حسابی به وجد آمده و به شاگردانش و رضا درویش گفت: " ماشالله! با این تیم و خریدهایی که انجام شده ایشاالله قهرمانی رو شاخشه..."