شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

کدام بازیکن خارجی به استقلال چراغ سبز نشان داد؟

کدام بازیکن خارجی به استقلال چراغ سبز نشان داد؟

تهران- ایرنا- اظهارات مدیر برنامه‌های هافبک برزیلی مورد علاقه باشگاه استقلال نشان از آن دارد که این بازیکن به دنبال جدایی از تیم فوتبال نائوتیکو است.

به گزارش ایرنا، دست خالی استقلال از بازار نقل و انتقالات داخلی موجب شده تا آنان به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت خارجی در کشورهای مختلف باشند. یکی از این بازیکنان «ژان کارلوس» برزیلی است که در فصل گذشته نیز مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفت اما مبلغ رضایتنامه وی موجب شد تا فرهاد مجیدی نتوانید این بازیکنان را به استخدام تیم استقلال تهران در آورد.

با آمدن «ریکاردو ساپینتو» سرمربی جدید آبی‌پوشان، سیاست نقل و انتقالات استقلال تغییر چندانی نداشته و ژان کارلوس همچنان یکی از گزینه‌های مورد نظر این تیم است. یکی از مشکلات پیش روی حضور ژان کارلوس در تهران مبلغ رضایتنامه او است.

گفته می‌شود که استقلال حاضر است ۶۰۰ هزار دلار به تیم نائوتیکو برزیل پرداخت کند.

شایعه حضور ژان کارلوس در استقلال تهران با واکنش سایت‌های برزیلی همراه شده است. تارنمای خبری «jc.ne۱۰» برزیل در این زمینه نوشت: ژان کارلوس، هافبک برزیلی پیشنهادی از استقلال ایران دارد و می‌خواهد به زودی نائوتیکو را ترک کند.

 در ادامه گزارش «jc.ne۱۰» به نقل از «نیلسون مورا» مدیر برنامه‌های ژان کارلوس آمده است: هنوز هیچی مشخص نیست و انتقال وی می‌تواند مانند یک راز باشد. نمی‌توانیم تضمین کنیم که ژان کارلوس تا پایان قرارداد با نائوتیکو می‌ماند. اگر باشگاهی بیاید و مبلغ رضایتنامه را پرداخت کند جدایی وی محتمل است.

قرارداد ژان کارلوس با نائوتیکو تا پایان سال ۲۰۲۴ است.