شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال

۱۰ بازیکن فوتبال که بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند +مبلغ دریافتی

۱۰ بازیکن کنونی دنیای فوتبال که بیشترین دستمزد هفتگی را دریافت می کنند بشناسید.

تلکس

به گزارش تازه‌نیوز، قرارداد جدید محمد صلاح با لیورپول با دستمزد هفتگی ۴۰۰,۰۰۰ پوندی او را به یکی از گرانقیمت ترین بازیکنان جهان یا به عبارت بهتر، یکی از دریافت کنندگان بیشت رین دستمزد هفتگی در میان بازیکنان کنونی فوتبال تبدیل می کند. بعد از ماه ها گمانه زنی در مورد آینده این ستاره مصری، قرمزها با اعلام اینکه وی تا سال ۲۰۲۵ در آنفیلد مانده و قرارداد خود را سه سال دیگر تمدید کرده همه را شگفت زده کردند. با پیوستن سادیو مانه به بایرن مونیخ در ماه گذشته، یورگن کلوپ از ماندن محمد صلاح در تیم خوشحال خواهد بود، بازیکنی که نقش مهمی در موفقیت های سال های اخیر لیورپول داشته است.

بدین ترتیب جای تعجب ندارد که افزایش دستمزد صلاح او را به دارنده بالاترین دستمزد در تاریخ باشگاه لیورپول تبدیل می کند. همچنین صلاح اکنون بالاترین دستمزد را در لیگ برتر دریافت می کند و از کریستیانو رونالدو و کوین دی بروینه با دستمزد هفتگی ۳۸۵,۰۰۰ پوندی پیشی می گیرد. ارلینگ هالند بازیکن تازه وارد منچستر سیتی نیز با دستمزد هفتگی ۳۷۵,۰۰۰ پوند در رتبه سوم از لحاظ دستمزد هفتگی بازیکنان لیگ برتر قرار دارد، همان دستمزدی که دیوید دخیا دروازه بان تیم فوتبال منچستر یونایتد نیز دریافت می کند. در حال حاضر، در زمینه دستمزد هفتگی، محمد صلاح ۳۰ ساله در رتبه چهارم در میان بازیکنان جهان قرار دارد اما در مقایسه با بازیکنان تیم پاری سن ژرمن، دستمزد او بسیار کمتر است.

نیمار با دستمزد هفتگی ۶۰۶,۰۰۰ پوند در رتبه سوم دریافت کنندگان بالاترین دستمزد بازیکنان فوتبال جهان قرار دارد اما فاصله او نیز با دو نفر ابتدای این فهرست بسیار قابل توجه است. لیونل مسی زمانی که سال گذشته به پاری سن ژرمن پیوست با کاهش دستمزدش نسبت به دستمزدی که در بارسلونا دریافت می کرد موافقت کرد اما همچنان در پاری سن ژرمن دستمزد هفتگی ۹۶۰,۰۰۰ پوندی دریافت می کند. این عدد ستاره آرژانتینی را تا چند هفته قبل به پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل می کرد اما قرارداد جدید هم تیمی اش، کیلیان امباپه، با پاری سن ژرمن او را به رتبه دوم فرستاده است. پی اس جی برای نگه داشتن بازیکن ۲۳ ساله خود هر مانعی که وجود داشت را کنار گذاشت و در نهایت یک قرارداد سه ساله جدید با ستاره فرانسوی بست که دستمزد هفتگی ۱ میلیون پوندی را برای وی در پی دارد.

۱۰ بازیکن فوتبال که بالاترین دستمزد هفتگی را دریافت می کنند

  1. کیلیان امباپه (پی اس جی)- ۱۰۰۰۰۰۰ پوند در هفته
  2. لیونل مسی (پی اس جی)- ۹۶۰۰۰۰ پوند در هفته
  3. نیمار (پی اس جی)- ۶۰۶۰۰۰ پوند در هفته
  4. محمد صلاح (لیورپول)- ۴۰۰۰۰۰ پوند در هفته
  5. کریستیانو رونالدو (منچستر یونایتد)- ۳۸۵۰۰۰ پوند در هفته
  6. کوین دی بروینه (منچستر سیتی)- ۳۸۵۰۰۰ پوند در هفته
  7. ارلینگ هالند (منچستر سیتی)- ۳۷۵۰۰۰ پوند در هفته
  8. دیوید دخیا (منچستر یونایتد)- ۳۷۵۰۰۰ پوند در هفته
  9. آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید در انتقال قرضی از بارسلونا) ۳۵۶۰۰۰ پوند در هفته
  10. رابرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ)- ۳۵۰۰۰۰ پوند در هفته

منبع: روزیاتو