شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

صندلی‌های جدید کلاس پروازی اکونومی برای لذت سفر بیشتر

صندلی‌های جدید کلاس پروازی اکونومی برای لذت سفر بیشتر

 صندلی‌های جدید کلاس پروازی اکونومی برای لذت سفر بیشتر
ایده پشت یوفونی (Euphony) ارائه گزینه‌های بیش‌تری به مسافران است. مسافران هم چنین می‌توانند دستگاه‌های شخصی را از طریق بلوتوث به سیستم متصل کنند و بلندگو‌های پشتی سر در زمانی که صندلی کاملا خمیده و همچنین عمودی است کار می‌کنند.

صندلی «یوفونی» Euphony که نام آن به معنای صدای دلپذیر است نیاز به هدست شخصی را برطرف می‌کند. در عوض، بلندگو‌ها در تکیه گاه سر هر صندلی نصب می‌شوند و با سطوح صدای مکمل هستند تا مسافران بتوانند از سرگرمی‌های انتخابی خود در هنگام پرواز بدون شنیدن صدای درون کابین یا صدای مسافران از سفر لذت ببرند.

با فراگیر شدن هدفون‌های بی‌سیم هدفون‌های استاندارد خطوط هوایی با کابل‌های درهم به طور فزاینده‌ای قدیمی به نظر می‌رسند. مطمئنا اکنون می‌توانید هدفون‌های شخصی را به برخی از سیستم‌های سرگرمی در حین پرواز متصل کنید، اما آیا باتری‌های شما در طول یک پرواز طولانی دوام می‌آورند و آیا حاضر هستید هدفون گران قیمت خود را در هواپیما جا بگذارید و فراموش کنید که آن را با خود ببرید؟

برای حل این مشکل Enter Euphony یک صندلی مفهومی جدید هواپیما می‌باشد که توسط شرکت طراحی داخلی هواپیمای فرانسوی Safran Seats با همکاری شرکت فناوری صوتی Devialet تولید شده است.

صندلی «یوفونی» Euphony که نام آن به معنای صدای دلپذیر است نیاز به هدست شخصی را برطرف می‌کند. در عوض، بلندگو‌ها در تکیه گاه سر هر صندلی نصب می‌شوند با سطوح صدای مکمل تا مسافران بتوانند از سرگرمی‌های انتخابی خود در حین پرواز بدون شنیدن صدای داخل کابین یا صدای سایر مسافران لذت ببرند.

شرکت Safran این صندلی مفهومی را در ماه جاری در نمایشگاه هوایی داخلی (AIX) در هامبورگ آلمان به نمایش گذاشت. این صندلی مفهومی نسل بعدی سرگرمی‌های داخل پرواز محسوب می‌شود.

در نگاه نخست، نمونه اولیه صندلی مفهومی یوفونی ارائه شده در نمایشگاه هامبورگ شبیه به یک صندلی معمولی هواپیمای کلاس اکونومی یا تجاری است و این گونه به نظر می‌رسد که Safran تنها تنظیمات زیبایی شناختی جزئی‌ای را در طراحی پشتی سر صندلی انجام داده است. با این وجود، تفاوت به محض روشن شدن سرگرمی داخل پرواز آشکار می‌شود. صدا از پشتی سر شروع به پخش شدن می‌کند و صدا‌های از پیش ضبط شده موتور هواپیما را که پیش‌تر در کابین بازتاب پیدا می‌کردند از بین می‌برد. به نوعی می‌توان گفت که «یوفونی» شبیه تجربه تماشای فیلم روی مبل‌تان است.