شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تایلند

بلوری‌زاده: تمرینات اختصاصی برای دیدار با تایلند خواهیم داشت

بلوری‌زاده: تمرینات اختصاصی برای دیدار با تایلند خواهیم داشت

​سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر با اشاره به این‌که کادر فنی به دنبال برگزاری دیدار تدارکاتی با ازبکستان بود، گفت: ترجیح دادیم به جای دیدار دوستانه فردا با توجه به آنالیزی که از تایلند داریم، تمرینات اختصاصی بیشتری انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، پدیده بلوری‌زاده پس از نخستین تمرین تیم ملی جوانان دختر ایران در نورسلطان قزاقستان، درباره وضعیت تمرین و آمادگی بازیکنان، گفت: اولین تمرین خود را در سالن مسابقات قهرمانی والیبال جوانان دختر آسیا برگزار کردیم تا آشنایی با فضای این سالن داشته باشیم. سالن در دانشگاه نظربایف نورسلطان است و به شکل استادیوم نیست و بیشتر شبیه دانشگاه است، اما از نظر تجهیزات خیلی خوب بود.

وی  درمورد شرایط تمرین تیمش افزود: سالن تازه تاسیس این دانشگاه نور خیلی خوب و سقف بسیار بلندی دارد و برای تیم ایران مزیت بزرگ محسوب می‌شود. کف‌پوش آن و همه توپ‌ها نو بودند. بازیکنان احساس راحتی در این تمرین داشتند و سرویس و دریافت‌های خوبی انجام دادند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر عنوان کرد: از آنجایی که ملی‌پوشان ساعات زیادی را در سفر بودند، سعی کردیم که تمرین پرفشار نداشته باشیم و بازیکنان زیاد از زمین کنده نشوند. بیشتر تمرینات قدرتی ایزومتریک بود تا مقداری فعال سازی درون عضلانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در ادامه تمرینات بازی سه به سه انجام دادیم. چون نمی‌خواستیم خیلی پرش‌های سنگین داشته باشند. ملی‌پوشان اسپک های پشت خط را بیشتر تمرین کردند و بعد از آن دریافت سرویس همراه با حمله مهاجمان را انجام دادیم.

بلوری‌زاده درباره جلسه امروز کادر فنی که قبل از تمرین تیم ملی برگزار شد، گفت: در این جلسه به تفسیم‌بندی وظایف پرداختیم و درباره برگزاری حلسات آنالیز بازی‌ها برای بازیکنان نیز صحبت کردیم. خبر خوب این است که بازیکنان بعد از تمرینات سنگین تهران بسیار احساس سبکی کردند و تمرین یک ساعت و نیم امروز برای آنها راحت و ساده بود.

وی با اشاره به این‌که کادر فنی تیم ملی جوانان به دنبال برگزاری دیدار دوستانه با ازبکستان بود، گفت: ترجیح دادیم فردا (یکشنبه 12 تیر) با توجه به آنالیزی که از تایلند داشتیم، تمرینات اختصاصی بیشتری انجام دهیم زیرا به نفع تیم خواهد بود.

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از ۱3 تا 20 تیرماه با حضور 9 تیم برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران که ششمین حضور خود در این مسابقات را تجربه می‌کند، با قزاقستان، تایلند و کره جنوبی هم‌گروه است و در دیدار افتتاحیه به مصاف تایلند می‌رود.

 انتهای پیام