شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#لژیونر#اروپایی

با وجود پیشنهاد تمدید پرسپولیس/ اولویت هافبک سرخ ها لژیونر شدن است

هافبک دفاعی پرسپولیس در صورت مهیا شدن شرایط در تیمی اروپایی بازی خواهد کرد.

با وجود پیشنهاد تمدید پرسپولیس/ اولویت هافبک سرخ ها لژیونر شدن است

رضا اسدی هافبک دفاعی پرسپولیس که در تابستان گذشته و بعد از کش و قوس های فراوان به پرسپولیس آمد، در این فصل آن بازیکنی که هواداران این تیم انتظار داشتند، نبود و همین موضوع باعث شد تا انتقادات از این بازیکن بسیار زیاد شود.

رضا که در پایان لیگ قبل قراردادش با پرسپولیس تمام شد ، تا چند روز پیش پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت نکرد و به نظر می رسید این بازیکن یکی از جدا شده های سرخ پوشان خواهد بود. اسدی در این مدت به هیچکدام از پیشنهاداتش پاسخ مثبت نداد و دلیل این کار هم این بود که رضا دوست داشت ابتدا با پرسپولیس مذاکره کند .

پرسپولیس در پست اسدی با سرلک تمدید کرد و کامیابی نیا را هم در اختیار دارد، با این حال این تیم بازهم نیاز به یک هافبک دفاعی در طول فصل خواهد داشت. یحیی در این پست ابتدا خواهان جذب محمد خدابنده لو شد ولی این بازیکن بعد از عدم توافق با پرسپولیس راهی گل گهر شد.

بعد از آن باشگاه پرسپولیس برای جذب سید مهدی حسینی هافبک مس رفسنجان اقدام کرد که با مخالفت مسی ها مواجه شد. به غیر از این دو بازیکن داخلی ، پرسپولیس نیم نگاهی به جذب نوراللهی و عزت اللهی هم داشت ولی تا این لحظه خبری از علاقه این دو بازیکن ملی پوش برای بازگشت به ایران نیست.

از همین رو یحیی گل محمدی چند روز قبل عنوان کرد که خواهان ماندن اسدی شده و به مدیران پرسپولیس هم اعلام کرد که شرایط را برای تمدید با اسدی فراهم کنند. با این حال آنطور که از نزدیکان اسدی شنیدیم ، این بازیکن دوست دارد فوتبالش را بیرون از ایران دنبال کند و راهی اروپا شود.

اسدی از اینکه باشگاه پرسپولیس با همه بازیکنان هم پستی اش مذاکره کرد و بعد از عدم توافق دوباره به سراغش رفتند، کمی دلخور است و ضمن اینکه طی روزهای اخیر چند پیشنهاد از پرتغال ، یونان و بلژیک به دست این بازیکن رسیده و در صورت توافق مالی ، اسدی راهی اروپا خواهد شد.

با این حال پرسپولیس پیشنهاد تمدید قرارداد را به مدیربرنامه های اسدی داده ولی نه مذاکره حضوری با این بازیکن انجام شده و نه توافقی صورت گرفته است. گفتنی است تکلیف این بازیکن تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.