شهر خبر

مدیرکل ورزش همدان: استعدادهای پرشماری در رشته ژیمناستیک استان نهفته است

مدیرکل ورزش همدان: استعدادهای پرشماری در رشته ژیمناستیک استان نهفته است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: استعدادهای پرشماری در رشته ورزشی ژیمناستیک نهفته است که نیاز به توجه بیشتر برای پرورش و شکوفایی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید سیفی روز شنبه در استقبال از "سیدامیرحسین حسینی" نخستین قهرمان فراملی تاریخ ژیمناستیک استان همدان، اظهار داشت: حسینی یکی از صدها استعداد نخبه ورزش ژیمناستیک است که با توجه بیشتر می‌توان آن‌ها را در بالاترین سطح پرورش داد و شکوفا کرد.

وی افزود: امروز ورزش ژیمناستیک همدان برای نخستین بار صاحب مدال بین المللی شد که نشان از برنامه ریزی خوب هیات و تلاش و زحمات مربیان سازنده دارد که باید به صورت گسترده ادامه یابد.

سیفی گفت: قهرمانی و مدال‌آوری ورزشکاران ما در رشته‌های مختلف ورزشی مرهون تلاش‌ و مجاهدت‌های مربیان و پیشکسوتان ورزش استان است که با ایثار و ازخودگذشتگی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ژیمناستیک رشته‌ای پایه برای موفقیت بیشتر ورزشکاران در سایر رشته‌های ورزشی است، گفت: امروز باید از ظرفیت‌های موجود در این رشته به‌خوبی استفاده شود تا در آینده شاهد قهرمانان و مدال‌آوران متعدد در این رشته باشیم.

سرپرست هیات ژیمناستیک استان همدان نیز با اشاره به اینکه مسابقات بین‌المللی ترامپولین با حضور ۱۹ کشور جهان به میزبانی پرتغال برگزار شد، گفت: در این مسابقات «سید امیرحسین حسینی» ژیمناستیک کار آتیه‌دار همدانی موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی در بخش انفرادی شد.

مهدی جعفری با بیان اینکه حسینی در فینال مسابقات که با حضور ۸ ژیمناستیک کار برگزار شد به مقام اول رسید، افزود: امیدواریم این موفقیت شروع تحول ژیمناستیک در استان همدان باشد.

وی با اشاره به فعالیت امیدهای ژیمناستیک همدان در دوران تعطیلی اماکن ورزشی در ایام کرونا، گفت: با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان در ایام کرونا تمرینات ورزشی ویژه قهرمانان و مدال‌آوران تعطیل نشد و همین مهم منجر به کسب افتخارات متعدد در رشته‌های مختلف ورزشی شده است.