شهر خبر

رئیس اتحادیه فوتبال اروگوئه: رسیدن به آرامش خاطر، هدف ما از دیدار با ایران ‌است

رئیس اتحادیه فوتبال اروگوئه: رسیدن به آرامش خاطر، هدف ما از دیدار با ایران ‌است

تهران- ایرنا- رئیس اتحادیه فوتبال اروگوئه با تأیید دیدار دوستانه این کشور با ایران در اول مهرماه، تصریح کرد: هدف این است که همه چیز را حل کنیم تا برای ورود تیم کشورمان به جام‌جهانی آرامش خاطر داشته باشیم.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا از تارنمای اروگوئه‌ای فوتبال، دیدارهای دوستانه اروگوئه با ایران و قطر که قرار است در روزهای ۲۳ و ۲۷ سپتامبر در وین اتریش برگزار شود یکی از خواسته‌های «دیگو آلونسو» سرمربی اروگوئه است.

موضوعی که فدراسیون فوتبال اروگوئه (AUF) هم آن را تأیید و به‌این‌ترتیب تیم تحت هدایت آلونسو یکی از آخرین اردوهای خود قبل از جام جهانی را در همین مکان خواهد داشت.

«ایگناسیو آلونسو» رئیس اتحادیه فوتبال اروگوئه AUF درباره تدارک این بازی‌ها گفت: با این کار هم توانستیم درخواست‌هایی را که کادر مربیگری مطرح کرده بود جامه عمل بپوشانیم و هم اینکه با بازی با دو تیم جام جهانی، زمینه بررسی توانمندی تیم را بررسی کنیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم هر روز از تاریخ‌هایی که فیفا مشخص می‌کند را برای تمرین در فضای رقابتی با تیم‌هایی که قرار است در جام جهانی بازی کنند استفاده کنیم.

همچنین رئیس AUF گفت: هدف این است که همه چیز را حل کنیم تا در مواجهه با ورود تیم اروگوئه به جام جهانی آرامش خاطر داشته باشیم.

اروگوئه در ماه ژوئن سه بازی دوستانه در خاک ایالات متحده انجام داد که طی آن مکزیک را سه بر صفر شکست داد و با ایالات متحده به‌تساوی بدون گل رسید و پاناما را پنج بر صفر در بازی خداحافظی در استادیوم سنتناریو شکست داد.

اروگوئه در جام جهانی قطر با تیم‌هایی از کشورهای کره جنوبی، پرتغال و غنا بازی خواهد داشت.