شهر خبر

خورشیدی: ماندن من در وزنه‌برداری مشخص نیست

خورشیدی: ماندن من در وزنه‌برداری مشخص نیست

تهران- ایرنا- مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: حداقل ۲۵ سال است که مربی تیم ملی هستم اما فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص ماندن و یا رفتنم چیزی به من اعلام نکرده است.

اکبر خورشیدی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا درباره اردوی تیم ملی وزنه‌برداری زنان، اظهار داشت: چند روز پیش جلسه‌ای با سجاد انوشیروانی سرپرست و بهداد سلیمی نائب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره اردوهای تیم ملی داشتیم و درخواست کردم تا زودتر اردوی تیم ملی آغاز شود چرا که بازی‌های کشورهای اسلامی نزدیک است.

وی افزود: انوشیروانی از حرف‌هایم استقبال کرد و قول داد تا با توجه به شرایطی که در فضای اردوی مجموعه آزادی حاکم است، راهکار مناسبی برای برگزاری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری زنان در نظر بگیرد. زیرا ورزشگاه آزادی در حالت نیمه تعطیل و تعمیر قرار دارد.

مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری زنان در پاسخ به این پرسش که آیا در این سمت باقی می‌ماند یا خیر، گفت: حداقل به مدت ۲۵ سال است که مربی تیم ملی هستم اما فدراسیون وزنه‌برداری اکنون در زمینه عزل و نصب‌ها و ماندن در وزنه‌برداری موردی به من اعلام نکرد.

وی با اشاره به اینکه هنوز تاریخی برای برگزاری اردوها تعیین نشده است، خاطرنشان کرد: امیدوارم در هفته آینده با توجه به نزدیک بودن بازی‌های اسلامی اردوها برگزار شود. نام وزنه‌برداران شایسته برای حضور در تیم ملی را علام کردیم و به زودی اسامی دختران دعوت شده به اردو از طریق فدراسیون اعلام می‌شود. در این اردو حتی جوانان نیز دعوت شده‌اند.

خورشیدی یادآور شد: در رده جوانان و نوجوانان جزو چهار تیم برتر آسیا هستیم و در آینده در عرصه جهانی وزنه‌برداران می‌توانند بدرخشند و خود را نشان دهند.