شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#بیرانوند#سید جلال حسینی

واکنش بیرانوند به خداحافظی سید جلال | قهرمان آسیا شویم جام را به حسینی می دهیم

سنگربان پرسپولیس نسبت به خداحافظی سید جلال حسینی از مستطیل سبز واکنش نشان داد.

بيرانوند

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند درباره خداحافظی سید جلال حسینی از فوتبال اظهار داشت: او واقعا در این چند سال کاپیتان بزرگ پرسپولیس بوده و اگر اتفاق بزرگ قهرمانی آسیا برای ما بیفتد جام را به سید می‌دهیم تا آن را بالا ببرد. او هنوز کاپیتان ما است و به او خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در ادامه موفق باشد.

وی درمورد هم تیمی بودن یا حسینی در نفت، پرسپولیس و تیم ملی و ویژگی بارز سید جلال توضیح داد: سید جلال تنها فردی بود که با صحبت‌های خود به آدم روحیه می‌داد. به بازیکنان تمرکز می‌داد. مثلا وقتی باران می‌آمد به من می‌گفت حواست باشد به این دلیل که زمین لیز است، ریباند ندهی و مدام مرا به استرس می انداخت. یادم است در بازی با السد که در دوحه یک بر صفر بردیم و در تهران یک بر یک مساوی شدیم و به فینال رفتیم قبل از بازی می‌گفت اگر تا دقیقه ۲۰ دو گل بخوریم خوب است. به او گفتم آیا السد تا این اندازه تیم خطرناکی است؟ بعد از اینکه دقیقه ۲۰ را با نتیجه صفر بر صفر کردیم، گفت اگر تا دقیقه ۴۰ دو گل نخوریم‌ خوب است اما باز هم گل نخوردیم. این روند تا دقیقه ۹۰ ادامه داشت که در آن لحظه گل زدیم و یک بر صفر جلو افتادیم. باز هم گفت اگر تا دقیقه ۹۳، سه بر یک ببازیم عالی است تا بتوانیم در بازی برگشت ببریمشان.

دروازه بان تیم پرسپولیس عنوان کرد: سید جلال خیلی استرس می داد و دلم برایش تنگ می‌شود. خیلی خاطرات شیرینی از او در تیم ملی، پرسپولیس و نفت دارم و الان هم می خواهم این خاطرات را ادامه بدهم. برای سید جلال در کادرفنی پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

بیرانوند درمورد اینکه پس از چهار سال هم‌بازی بودن چگونه سید جلال را به عنوان مربی می‌پذیرد، عنوان کرد: همه باید به کسی که به کادرفنی اضافه می شود احترام بگذاریم. وقتی هم سید جلال بازیکن بود واقعا به او احترام می گذاشتم. در این چهار سالی که من در پرسپولیس بودم تمام اتفاقات داخل و بیرون رختکن، درون و بیرون زمین را سید جمع می‌کرد. الان هم وظیفه داریم به حسینی احترام بگذاریم، زیرا به کادرفنی اضافه شده است. او همچنان بزرگ ما است. هرچند من با او راحت تر هستم اما هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم جلوی فردی با او شوخی کنم. امیدوارم امسال سال خیلی خوبی داشته باشیم و باز هم موفق باشیم.

وی درمورد اینکه آیا در جام جهانی ۲۰۲۲ بار دیگر می‌تواند موفقیت‌هایش در جام جهانی ۲۰۱۸ را تکرار کند، توضیح داد: تمام سعی و تلاش خود را می‌کنم در خدمت تیم ملی باشم. همه بازیکنان آرزو دارند به اردو دعوت بشوند و بتوانند مقابل بزرگان جهان در جام جهانی بازی کنند. من هم مثل تمام بازیکنان آرزو دارم در لیست نهایی باشم و هنوز نمیدانم در این لیست هستم یا خیر. تمام تلاش خود را می‌کنم با جلب نظر کادرفنی، با آمادگی بیشتر بازهم بتوانم به تیم ملی کمک کنم.