شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#دولت#واحد مسکونی

معاون استاندار فارس : نهضت ملی مسکن فرصت مناسبی برای تولید کنندگان محصولات ساختمانی است

معاون استاندار فارس : نهضت ملی مسکن فرصت مناسبی برای تولید کنندگان محصولات ساختمانی است

شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن دولت برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور گفت: این طرح فرصت مناسبی را پیش روی تولید کنندگان محصولات مرتبط با صنعت ساختمان و همچنین عرضه محصولات با کیفیت توسط آنها قرار داده است.

به گزارش ایرنا، محمود رضایی کوچی، روز جمعه در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان در جمع خبرنگاران افزود: برپایی چنین نمایشگاه هایی فرصت مغتنمی برای دیده شدن تولید کنندگان و آشنایی مخاطبان با آخرین دستاوردهای مصالح و تجهیزات ساختمانی است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه نیز با هدف ارائه دستاوردهای صنعت ساختمان، حمایت از تولید کنندگان داخلی و ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات این حوزه برپا شده است.
او اظهار داشت: مشارکت حداکثری  فعالان صنعت ساختمان، شرایط مطلوبی برای عرضه و نمایش آخرین دستاوردهای این صنعت فراهم خواهد کرد و شرکت کنندگان در این نمایشگاه کارایی کالا و تولیدات خود را به نمایش گذاشته و از این طریق بازارهای جدید را شناسایی خواهند کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس بیان کرد: فرصت های نمایشگاهی همچنین در فروش، جذب مشتری، ایجاد شهرت تجاری، تبلیغات، افزایش حجم مبادلات تجاری و هم‌افزایی تاثیر بسزایی دارند.
رضایی کوچی افزود: محصولات متنوع تر و با کیفیت موجود در بیست و چهارمین نمایشگاه ساختمان در شیراز بیانگر توانمندی های شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی در این حوزه است.
وی، با بیان اینکه محصولات و دستاوردهای  ارائه شده نمایشگاه شیراز قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارند افزود: ردپای حرکت از شیوه ساخت و سازهای سنتی به سمت روش های مدرن و به روز در تمام حوزه‌های ساختمان سازی در این نمایشگاه مشهود است.
او اظهار داشت: صنعت ساختمان به عنوان یک صنعت پیشران است، عامل رشد بسیاری از صنایع دیگر نیز هست و از قابلیت اشتغال آفرینی منحصر به فردی برخوردار است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد: پویایی صنعت پیشران ساختمان در اقتصاد می‌تواند به تحقق شعار سال کمک شایان توجهی کند.
رضایی کوچی گفت: کیفی سازی محصولات ساختمانی تولید داخل در موازات کنترل قیمت تمام شده آنها می‌تواند بازار مصرف گسترده‌ای را در چرخه ساخت و ساز داخلی برای این محصولات فراهم آورده و زمینه صادرات آنها را نیز مهیا کند.