شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#رادیو#وزیر علوم#سعادت آباد

سوالات‌تان را از وزیر علوم اینجا بپرسید

وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری؛  ۱۱ تیرماه، مهمان ویژه سعادت آباد رادیو تهران است.

محمدعلی زلفی گل - وزير علوم، تحقیقات و فناوری

به گزارش همشهری آنلاین، محمدعلی زلفی گل  وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری، روز شنبه ۱۱ تیرماه با حضور در استودیو پخش زنده رادیو تهران با برنامه سعادت آباد گفت و گو کرده و پاسخگوی پرسش‌های این برنامه خواهد بود.

برنامه سعادت آباد به همت گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران تولید و پخش می‌شود. پیام امیری مدیر این گروه ضمن اعلام این خبر گفت: دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم روز شنبه ۱۱ تیرماه با حضور در استودیو پخش زنده رادیو تهران درباره اقدامات وزارت علوم در راستای تحقق شعار سال(تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین)، صندلی خالی دانشگاه‌ها و تقویت هیات علمی دانشگاهها با برنامه سعادت آباد گفت‌وگو خواهد کرد..
شایان ذکر است؛ مهمترین مسائل روز در حوزه اختیارات وزارت علوم در این برنامه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.
مخاطبان سعادت آباد رادیو تهران می‌توانند در طول پخش برنامه با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۹۴ و صفحه اصلی رادیو تهران در شبکه های اجتماعی با شناسه کاربری @tehraan۳۶۰ پرسش‌های خود را مطرح کرده و پاسخ دریافت کنند.
سعادت آباد ، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰ به صورت زنده از شبکه رادیویی تهران با فرکانس ٩٤ مگاهرتز به روی آنتن می‌رود. این برنامه با رویکرد خبری، تحلیلی در حوزه های سیاسی، اجتماعی و بین الملل در گروه تهران و رویدادهای شبکه تهران تولید و پخش می‌شود.