شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تکواندو#قهرمانی جهان#قزوین

حضور سه نماینده از تکواندو قزوین در رقابت‌های قهرمانی جهان قطعی شد

حضور سه نماینده از تکواندو قزوین در رقابت‌های قهرمانی جهان قطعی شد

قزوین – ایرنا - رییس هیات تکواندو استان قزوین گفت:با کسب امتیازات لازم و درخشش در مسابقات انتخابی، حضور سه نماینده از تکواندو قزوین در رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی بلغارستان قطعی شد.

مهدی طاهرخانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی در دو بخش پسران و دختران پرنیا ‌سلمانی به عنوان بازیکن توانست جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان را کسب کند.

وی اضافه کرد:‌فاطمه ‌صفرپور به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان و ‌پروین ‌کشاورز به عنوان مربی تیم ملی نونهالان نیز در این رقابتها حضور خواهند داشت.

این مسوول ورزشی افزود: همچنین ابوالفضل ‌پیرحیدری، محمد مهدی ‌طاهرخانی و پارسا ‌کرمی که در اردوی جهانی حضور داشتند، پس از برگزاری رقابتهای انتخابی باید در صورت اعلام فدراسیون تکواندو  برای حضور در اردوی تیم آسیایی آماده شوند.

وی گفت:رقابتهای قهرمانی جهان در رده سنی نونهالان و نوجوانان سوم تا نهم مردادماه به میزبانی صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد.

این مسوول ورزشی در ادامه با اشاره به کسب مدال برنز مهران برخورداری تکواندوکار قزوینی در مسابقات آزاد کره جنوبی، افزود: این تکواندوکار قزوین در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم و در مرحله نیمه نهایی۲ بر یک مقابل بوین از کره جنوبی باخت و به مدال برنز رسید.