شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشگاه#نساجی#لیگ برتر#مازندران

حسینی‌پور: ورزشگاه وطنی با آغاز لیگ در اختیار نساجی قرار می‌گیرد/ مشکل دستمزد ناجیان غریق برطرف می‌شود

حسینی‌پور: ورزشگاه وطنی با آغاز لیگ در اختیار نساجی قرار می‌گیرد/ مشکل دستمزد ناجیان غریق برطرف می‌شود

تهران- ایرنا- استاندار مازندران گفت: بودجه لازم برای رسیدگی به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تخصیص داده شد و با شروع لیگ برتر فوتبال، این ورزشگاه در اختیار تیم نساجی قرار می‌گیرد.

سیدمحمود حسینی‌پور در گفت‌وگو با ایرنا درباره چمن ورزشگاه شهید وطنی، اظهار داشت: با دستوری که رئیس جمهور در سفر به مازندران صادر کرد، به سرعت کار بازسازی ورزشگاه شهید وطنی دنبال شد و اولین تخصیص بودجه مربوط به این ورزشگاه بود. اقدامات زیرسازی را در همین ۲ هفته گذشته انجام دادیم و بحث کاشت چمن انجام شد. با شروع لیگ جدید ورزشگاه وطنی در اختیار تیم محبوب نساجی قرار می‌گیرد و بازی‌ها در این ورزشگاه انجام می‌شود.

وی درباره دستمزد ناجیان غریق در مازندران گفت: جا دارد تا صمیمانه از تلاش ناجیان غریق در استان مازندران تقدیر و تشکر کنم. آنها همین امسال و تا به امروز جان ۲۷۰ نفر را که قطعا غرق می‌شدند را نجات دادند. امسال با همت این عزیزان ۵۷ درصد کاهش غرقی‌های منتجی به فوت را داشتیم و این یک رکورد جدیدی است و تاکنون چنین چیزی نداشتیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه وضعیت حقوق ناجیان غریق خوب نیست و سازوکاری در این زمینه نبود، یادآور شد: با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان مازندران این موضوع با وی مطرح شد، زیرا ناحیان غریق، فدراسیونی در مجموعه وزارت دارند. وزیر ورزش مساعدت کرد تا این موضوع حل شود و مکاتباتی بعد از آن انجام شد. به دنبال حل این مساله هستیم؛ اما یک سری مباحث حقوقی وجود دارد و دوستان ما در حال بررسی این مباحث هستند تا در کمترین فرصت ممکن، مسائل حقوقی را حل کنند.

وی همچنین درباره افت کشتی مازندران خاطرنشان کرد: اگر ما افتی در کشتی داشتیم صرفا مربوط به مازندران نمی‌شود. این بحث ملی و مربوط به فدراسیون کشتی و تصمیماتی است که آنجا گرفته شده است. اخیرا با گزارشی که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی مطرح کرد اتفاقات خوبی افتاد. وی سیاست‌گذاری مناسبی را در استان مازندران ایجاد کرد و همین امسال سه مسابقه بین‌المللی را در استان برگزار کردیم.

حسینی‌پور در پایان گفت: برای اینکه بتوانیم وضعیت کشتی مازندران را در مسابقات بین‌المللی بهتر کنیم، یکی از بانک‌های خصوصی قبول کرد تا در جویبار روی پرورش و ساخت استعدادها سرمایه‌گذاری کند و بتوانیم بحث توریسم ورزشی را ایجاد کنیم. همچنین حسن یزدانی بزرگ‌ترین مجموعه کشتی را ایجاد می‌کند و می‌توانیم مسابقات و اردوهای بین‌المللی کشتی را در مازندران برگزار کنیم. با این وضعیت کشتی مازندران بهتر از گذشته خواهد شد.