شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#کنکور#پلیس راهور

حضور تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در اطراف حوزه های امتحانی کنکور

حضور تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در اطراف حوزه های امتحانی کنکور

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تا دقایقی دیگر داوطلبین کنکور سراسری پس از امتحانی مهم و موفقیت آمیز ، از سر جلسه آزمون بیرون خواهند آمد و به سمت مقاصد اولیه صبح و محل های دیگر رهسپار خواهند شد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی  همه خانی معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از پایان تدریجی امتحانات کنکور در سطح حوزه های امتحانی  شهر تهران تا دقایقی دیگر گفت و از خروج خودروها از محدوده های پارک شده و تردد به سمت مقاصد اولیه داوطلبین کنکور صبح امروز خبر داد .

سرهنگ همه خانی گفت : داوطلبین گرامی که صبح امروز با خودروی خود به تنهایی و یا با خانواده خود در محل آزمون حضور یافتند تا لحظاتی دیگر قصد خروج و رهسپار شدن به سمت مقاصد خود را دارند.

وی افزود : این داوطلبین و خانواده های ایشان به این نکته توجه و اهتمام ورزند که کار آزمون به پایان رسیده و اکنون می بایست با تمام توجه و دقت وبمنظورتمرکز هر چه بیشتر  بررانندگی ، می بایست تمام حواس  و دقت خود را از هم اکنون تا رسیدن به مقصد به رانندگی اختصاص دهند و از هرگونه صحبت در مورد آزمون و پرت کردن حواس راننده هنگان تردد در بین مسیر جدا خودداری نمایند .

سرهنگ همه خانی گفت : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در مقاطع و معابری  که مرکز حوزه امتحانی بوده از ابتدای صبح امروز حضور داشته و هم اکنون نیز آماده خروج خودروهای  داوطلبین از محدوده و روان سازی  ترافیک و نظم بخشی  به ترددها هستند .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست به تذکرات و راهنمایی های تیم ها و کارکنان مستقر در محل ها و معابر برگزاری  آزمون دقت کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف دارند تا ترددهایی ایمن  را شاهد باشیم

 

انتهای پیام