شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#قدس#چهارشنبه

امروز رخ داد؛

تخریب اماکن متعلق به فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها در «قدس»

تخریب اماکن متعلق به فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها در «قدس»

ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به شهرک عناتا در شرق قدس اشغالی یورش برده و اماکن متعلق به فلسطینیان را تخریب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به شهرک عناتا در شرق قدس اشغالی یورش برد.

به گفته «طه الرفاعی» شهردار عناتا در این باره گفت: نظامیان صهیونیست امروز در یورش به این منطقه چهار کانکس مسکونی را ویران کردند.

وی افزود: این تأسیسات متعلق به فلسطینی‌ها در میان دو منطقه عناتا و الزعیم قرار داشتند.

ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه هفته گذشته نیز در یورش به منطقه عناتا، چندین منزل متعلق به فلسطینی‌ها را در نزدیکی دیوار حائل در شهرک عناتا تخریب کرده بودند.

بنابر اعلام منابع فلسطینی در ماههای اخیر رژیم صهیونیستی روند تخریب منازل و دیگر اماکن متعلق به فلسطینی‌ها در قدس را به بهانه نداشتن مجوز تشدید کرده است.

رژیم صهیونیستی که اراضی فلسطینی را اشغال کرده، مدعی است که فلسطینی‌ها خانه‌ها و منازل خود را در مناطق متعلق به اسرائیل، بنا کرده اند و به همین بهانه مضحک اقدام به تخریب آنها می‌کنند.

گفتنی است محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در سخنانی از دولت آمریکا خواست بر رژیم صهیونیستی برای توقف اقدامات یکجانبه گرایانه اش فشار وارد کند. وی با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در ادامه توسعه شهرک‌ها، تخریب منازل فلسطینی و تجاوزات روزمره به مناطق مختلف فلسطین و مسجدالاقصی، تاکید کرد: تل آویو باید به توافقاتی که امضا کرده پایبند باشد و آنها را محترم بشمارد.