شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#ایران

عبدی: تیم فوتبال نوجوانان نیاز به دیدار تدارکاتی بین‌المللی دارد + فیلم

عبدی: تیم فوتبال نوجوانان نیاز به دیدار تدارکاتی بین‌المللی دارد + فیلم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: تیم فوتبال نوجوانان باید بازی‌های بین‌المللی داشته باشد تا بتوانبد به پیشرفت آن کمک کند و امیدوار هستیم که فدراسیون با تلاش‌هایی که انجام می‌دهد بتواند این کار را انجام بدهد.

حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران درباره آغاز اردوی جدید این تیم اظهار داشت: ما دور سوم تمریناتمان را شروع کردیم و امیدوارم که بتوانیم به یک سری از اهدافمان دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد:‌ به احتمال زیاد این ۱۳ روز تمرینات خود را در داخل کشور ادامه دهیم که ناچار با تیم‌های داخلی دیدار تدارکاتی برگزار می کنیم در حالی که تیم ملی باید بازی‌های بین‌المللی داشته باشد که امیدوارم فدراسیون با تلاش‌هایی که انجام می‌دهد بتواند این کار را انجام بدهد به دلیل اینکه تیم ما در مسابقات میزبان نیست و تیم ملی حتما باید بازی‌های تدارکاتی انجام دهد.

عبدی ادامه داد:‌ هدف گذاری ما در این اردو بالا بردن سطح تاکتیکی بازیکنان تیم خواهد بود که در اردو قبل سطح آمادگی بالا بردیم و در این اردو باید بتوانیم یک همخوانی بین همه ایجاد کنیم. چند بازیکن جدید داریم که آنها باید بتوانند با تیم هماهنگ شوند و در غیر این صورت باز هم جابجایی خواهیم داشت و امیدوار خواهیم بود که یک تیم خوب برای تورنومنت پیش رو که حدود سه ماه دیگه در قرقیزستان خواهد بود آماده کنیم.