شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

به آهنگسازی محمدرضا چراغعلی؛

«تیغ و ترانه» در فرهنگسرای اندیشه شنیدنی می‌شود

«تیغ و ترانه» در فرهنگسرای اندیشه شنیدنی می‌شود

آیین رونمایی از آلبوم موسیقی «تیغ و ترانه» به آهنگسازی محمدرضا چراغعلی و خوانندگی هامان در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه ای پروژه، آلبوم موسیقی «تیغ و ترانه» اثر جدید «هامان» ساعت ۲۰ روز جمعه دهم تیر در فرهنگسرای اندیشه رونمایی می‌شود. در این برنامه که باحضور چهره‌های مطرح و نام آشنای موسیقی و سینما برگزار می شود، ضمن اجرای زنده قطعاتی از آلبوم و نمایش مستندی از پشت صحنه های ضبط آلبوم شخصیت‌های هنری به نقد و بررسی آلبوم خواهند پرداخت.

علاقمندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، بوستان اندیشه مراجعه نمایند.

این آلبوم شامل ۱۰ قطعه موسیقی است که محمدرضا چراغعلی ساخت و تنظیم موسیقی آن را برعهده داشته و ترانه ها از سروده های «هامان» است. هامان از خوانندگان سبک «پاپ - کلاسیک» است که آواز را زیر نظر اساتید خود محمد نوری و پری زنگنه آموخته است. او در سرودن شعر و ترانه نیز خود را وامدار استادی چون سید علی صالحی می داند.

هامان در سال ۱۳۸۱ نخستین آلبوم موسیقی را با عنوان «ماهی سیاه» منتشر کرد و در دهه هشتاد اجراهای متعددی از آثارش را با ارکستر کلاسیک ایرانمهر بر روی صحنه برد.

ارسلان کامکار، علی جعفری پویان، پدرام فریوسفی، مسعود نوروزی، عماد نکویی، کریم قربانی، مهرداد عالمی، ناصر رحیمی، حسن فراهانی، فرشاد شیخی، فیروز ویسانلو و مسعود همایونی از جمله نوازندگان برجسته موسیقی کشور هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند.