شهر خبر

استاندار مازندران : مدیران باید در میدان و کنار تولیدکنندگان باشند

استاندار مازندران : مدیران باید در میدان و کنار تولیدکنندگان باشند

ساری- ایرنا- استاندار مازندران در نشست با کارآفرینان شرق استان گفت: برای تحقق توسعه و رشد اقتصادی استان، مدیران باید در میدان و کنار تولیدکنندگان استان باشند. ‎

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران ، سید محمود حسینی پور پس از بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان نکا در نشست با کارآفرینان ،افزود: حل مشکل بیکاری و اشتغال مهم‌ترین دغدغه دولت است.

وی با ابراز خرسندی از این که بار دیگر از واحدهای صنعتی دیگر در استان از نزدیک بازدید کرد تا فرصت ها و امکاناتی که باید در اختیار این مجموعه قرار داده شود مورد بررسی قرار گیرد. ادامه داد: تولید مواد غذایی امروزه یکی از مهم ترین مولفه های رشد اقتصادی هم در سطح بین المللی و هم در سطح داخلی محسوب می شود.

حسینی پور با اعلام اینکه دو موضوع مهم مطرح شده از سوی تولید کنندگان در جلسه حذف بوروکراسی زائد و قطع فساد اداری بوده است، گفت: تعهدات بانکی و اجرایی نشدن مصوبات در کارگروه های تخصصی که بدون ضمانت اجرایی بوده نیز یکی از مشکلات دیگر واحد های تولیدی است.

وی با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم طی یک سال گذشته  بیشترین تلاش را در مبارزه با فساد اداری انجام داده است، اظهار داشت: امروز ما در مبارزه با فساد مصمم هستیم و یکی از راهکارهای کاهش فساد اداری ایجاد ساختارهای دقیق و به‌روز اداری است که در دستور کار استانداری قرار دارد.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد : برای صدور مجوزها برنامه ریزی مفصلی انجام‌ شده است که داشبورت مدیریتی برای مدیران، بویژه دستگاه های نظارتی بزودی طراحی می شود تا کسی نتواند از روند صدور مجوزها سوءاستفاده کند.

استاندار مازندران با بیان این که خروج از وضعیت کنونی ملزم به همکاری و همیاری تولیدکنندگان و مسوولان است، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های بالای استان، مراکز تولیدی موجود باید به دنبال توسعه باشند و مسئولین نیز باید با اقدام جهادی، موانع تولید را رفع کنند.

حسینی پور با عنوان این که شعار مازندران قوی را با دانش، تخصص و همدلی انقلابی میان مدیران و تولیدکنندگان استان می توانیم عملی کنیم، گفت: به توسعه استان در آینده امیدواریم چرا که در این مدت با تلاش ها و اقدامات انجام شده در استان، این چشم انداز مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه حل مشکل بیکاری و اشتغال مهم‌ترین دغدغه دولت است، تاکید کرد: هدف اصلی ما در استان، تحقق اشتغال جوانان تحصیلکرده با فعالیت دانش بنیان واحدهای تولیدی است.