شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منابع#چهارشنبه

در جریان یک حمله هکری انجام شد؛

افشای اطلاعات ۱۲۰ هزار فایل مرتبط با فعالیت‌های جاسوسی صهیونیستها

افشای اطلاعات ۱۲۰ هزار فایل مرتبط با فعالیت‌های جاسوسی صهیونیستها

منابع عبری امروز چهارشنبه اذعان کردند که در جریان یک حمله هکری با شعار «شما تحت سیطره ما هستید»، اطلاعات ۱۲۰ هزار فایل مرتبط با فعالیت‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی هک شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه روسیا الیوم، شبکه تلویزیونی N۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که یک گروه هکری به نام « Sharp Boys» روز گذشته حملات هکری متعددی به سایت‌ها و مراکز صهیونیستی داشته است.

بنابراین گزارش، یکی از خطرناک‌ترین موارد افشا شده در جریان این حمله هکری، اطلاعات ۱۲۰ هزار فایل مرتبط با فعالیت جاسوسان رژیم صهیونیستی بوده است، که از وبگاه اصلی مرتبط با هتلینگ و گردشگری این رژیم (hotels.co.il) بدست آمده است.

در این فایل‌ها اطلاعاتی شامل، نام جاسوس، بیوگرافی، زمان سفر، هزینه سفر و اطلاعات کارت‌های اعتباری تحت اختیار این جاسوس وجود داشته که در این حمله هکری، فاش شده است.

بنابراین گزارش، هکرها همچنین توانسته اند در این تهاجم گسترده سایبری به اطلاعاتی نظیر هویت صاحب کارت اعتباری، شماره تلفن و آدرس منزل مسکونی وی دست یابند.

به اذعان منابع صهیونیستی افشای این اطلاعات در ارتباط با فعالیت جاسوسی رژیم صهیونیستی می‌تواند عوامل مرتبط با موساد را در معرض خطر جدی قرار دهد.

براین اساس، برخی از عوامل جاسوسی در پی این حمله سایبری و هک اطلاعات خود، پیامی با این مضمون در تلفن‌های همراه خود دریافت کرده اند که «به کجا سفر می‌کنید؟ حتی در سفر، شما تحت سیطره ما قرار دارید».

گفتنی است در ماه‌های اخیر، شدت جنگ سایبری علیه رژیم صهیونیستی به طور جدی افزایش یافته تا جایی که می‌توان گفت حملات سایبری که در گذشته به صورت چراغ خاموش انجام می‌شد، در شرایط کنونی فاز علنی به خود گرفته است. در برخی موارد نیز گروه‌های هکری وابسته به محور مقاومت به طور علنی وابستگی خود را ابراز داشته و از اعلام وجود هیچ هراسی به دل راه نمی‌دهند.

حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی که همچنان به طور روزمره ادامه دارد، علاوه بر بخش‌های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی و حساب‌های کاربری مقامات این رژیم شامل بخش‌های متعددی نظیر سیستم آبرسانی، شبکه برق، سامانه‌های بانکی و بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی نیز شده است تا تقریباً هیچ بخشی از تأسیسات زیر بنایی در اراضی اشغالی از دامنه این حملات در امان نمانند. بنابر اذعان منابع صهیونیستی از جمله کمیته سایبری رژیم صهیونیستی، هکرهای مرتبط با محور مقاومت در ماه‌های اخیر بیش از ۳ هزار مورد حمله سایبری علیه اهداف رژیم صهیونیستی به اجرا گذاشته‌اند که در بسیاری از آنها موفق بوده‌اند.