شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پردیس#کاراته

کاراته کاران شهرستان پردیس در مسابقات موفق عمل کرده اند

کاراته کاران شهرستان پردیس در مسابقات موفق عمل کرده اند

پردیس - ایرنا - نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی گفت: ورزش کاراته در شهرهای پردیس، بومهن و رودهن با سابقه ،حضوری فعال و چشمگیر درمیادین ورزشی داشته و موفق عمل کرده اند.

به گزارش ایرنا ، محسن آشوری شامگاه سه شنبه در حاشیه آیین تقدیر از کاراته کاران شهر پردیس که در تالار اجتماعات شهرداری پردیس برگزار شدبه خبرنگاران گفت: ورزشکاران این رشته با وجود مربیان ورزشی خوب در تمام مقاطع و مراسم قهرمانان خوبی در عرصه های مختلف ورزشی داشته و دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان پردیس ظرفیت خوبی در رشته کاراته در استان به شمار می آید، اظهار داشت: کاراته کاران دختر و پسر شهرستان درعرصه های بین المللی، کشوری خوش درخشیدند و مدالهای رنگارنگ و ارزشمندی را کسب کردند که نشان از ظرفیت خوب این ورزش در این منطقه است.

نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی گفت: بر اساس تقویم ورزشی که توسط هیات کاراته  استان تهران برای شهرستان های مختلف پیش بینی شده برنامه های قهرمانی  کشور و مسابقات برون مرزی برای مسابقات آسیایی و جهانی پیش بینی شده است.

کاراته کاران شهرستان پردیس در مسابقات موفق عمل کرده اند

آشوری گفت: پس از انجام مسابقات قهرمانی کشور و حضور در اردوهای  تیم ملی و انتخاب نهایی انتظار داریم مانند سنوات گذشته شاهد حضور ورزشکارانی از این منطقه باشیم.

برگزاری مراسم تقدیر از ورزشکاران در هفته مبارزه با مواد مخدر 

رئیس هیات کاراته شهرستان پردیس گفت: این مراسم از سوی هیات کاراته شهرستان پردیس  به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با شعار«ورزش علیه اعتیاد» برگزار شد.

رضا کاظم صنایع ادامه داد: در این آیین از قهرمانان این رشته نظیرحمزه گودرزی، بهمن خندان ، محمد امین کاظم صنایع که از قهرمانان ملی کشور هستند با حضور محسن آشوری نایب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی، محمد مهدی عطایی رئیس هیات کاراته استان تهران تقدیر شد.

کاراته کاران شهرستان پردیس در مسابقات موفق عمل کرده اند

به گزارش ایرنا در این آیین ورزشکاران درخواستهای خود را مبنی بر حمایت بیشتر مسئولان از ورزش کاراته در شهرستان و تجهیز سالن های ورزشی که با کمبود تاتامی و سایر تجهیزات مواجه هستند را مطرح کردند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدو ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.