شهر خبر

پس از بیانیه اخیر «قسام»؛

رژیم صهیونیستی از مصر در مورد وضعیت نظامیان اسیرش توضیح خواست

رژیم صهیونیستی از مصر در مورد وضعیت نظامیان اسیرش توضیح خواست

منابع آگاه فلسطینی اعلام کردند که مسئولان رژیم صهیونیستی در تماس با مسئولان مصری خواستار ارائه توضیحاتی در مورد بیانیه قسام پیرامون وخامت حال یکی از نظامیان اسیر این رژیم در غزه شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع آگاه فلسطینی اعلام کردند که مسئولان رژیم صهیونیستی در تماس با مسئولان مصری خواستار ارائه توضیحاتی در مورد بیانیه قسام پیرامون وخامت حال یکی از نظامیان اسیر این رژیم در غزه شدند.

این منابع اعلام کردند که رژیم صهیونیستی خواستار ارائه توضیحاتی شفاف و کسب معلومات در مورد سرنوشت نظامیان اسیر خود پس از بیانیه قسام که آن را نگران کننده خوانده، شده است.

به گفته این منابع، مسئولان بلندپایه مصری برای ایجاد پیشرفت در پرونده مبادله اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی پس از شکست مذاکرات قبلی اعلام آمادگی کرده‌اند.

این منابع همچنین تاکید کردند که احتمالا مسئولان مصری تماس‌هایی با رهبران حماس در رابطه با این پرونده داشته باشند تا بلکه بتوانند پس از حدود ۸ سال رکود در این پرونده، آن را به سرانجام برسانند.

این در حالی است که سخنگوی گردان‌های قسام پیشتر اعلام کرد که وضعیت یکی از نظامیان اسیر صهیونیستی در غزه رو به وخامت نهاده است. ابوعبیده همچنین تاکید کرد: اسناد و مدارکی ارائه خواهد داد که این را ثابت می‌کند.