شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کشورهای اسلامی

مسائل مالی گاها باعث عدم اعزام تیم به مسابقات است/ آمادگی‌مان را تا بازی‌های کشورهای اسلامی حفظ خواهیم کرد

مسائل مالی گاها باعث عدم اعزام تیم به مسابقات است/ آمادگی‌مان را تا بازی‌های کشورهای اسلامی حفظ خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی کامپوند گفت: آمادگی‌مان را تا بازیهای کشورهای اسلامی حفظ خواهیم کرد.

اسماعیل عبادی سرمربی تیم ملی کامپوند، در خصوص ارزیابی خود از عملکرد نمایندگان ایران در رقابت‌های جام جهانی فرانسه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: مسابقات خیلی خوبی بود. از آنجایی که در بخش تیمی رکورد جهانی جابجا شد پر واضح است که از نظر فنی نیز سطح کیفی رقابت ها بالا بود. بنابراین همین امر کار مدال آوری را سخت‌تر از قبل کرده بود. بچه‌های ما در بخش مقدماتی خوب ظاهر شدند مخصوصا آقای پالیزبان نمایش خوبی داشتند و رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند. در میکس تیمی هم انتظار این نتیجه را نداشتم ولی واقعا بچه‌ها فوق العاده ظاهر شدند اما در نهایت در مرحله نیمه نهایی متاسفانه با نتیجه 156 بر 150 مقابل فرانسه شکست خوردیم و از صعود به نیمه نهایی بازماندیم. به هر شکل فرانسه میزبان مسابقات بود و از این امتیاز استفاده کرد و موفق شد به مرحله بعدی صعود کند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به عدم اعزام تیم به بازی‌های جهانی آمریکا اینگونه توضیح داد: در این مدت برخی رویدادها توسط میزبان لغو شدند که طبیعتا باعث ناراحتی همه بود ولی همه چیز دست میزبان است و نمی توانیم کاری انجام دهیم مانند بازی های آسیایی هانگژو که فعلا به تعویق افتاده اما در سایر موارد فدراسیون برای اعزام یکسری محدودیت ها دارد. ما در طول سال چهار استیج داریم یک رویداد جهانی و سه رویداد آسیایی که حضورمان مهم است. هرچقدر کمتر در این رویدادها شرکت کنیم ملی پوشان در رنک جهانی سقوط می‌کنند ولی مسائل مختلف و گاها موارد مالی باعث عدم اعزام تیم می‌شود.

وی با اشاره به حواشی اخیر بودجه اختصاص یافته از سوی مجلس به فدراسیون‌ها گفت: امیدوارم وزارت ورزش در زمینه مالی بیشتر فدراسیون ها را حمایت کند. در مورد بودجه اختصاصی مجلس آنچه که می دانم این است که این مبلغ جدا از آن بودجه ای است که به فدراسیون ها پرداخت شده  و یا قرار است پرداخت شود. اینکه کلا به فدراسیون ها کمک مالی انجام شود اتفاق خوبی است اما باید جانب انصاف رعایت شود. نمی توانم در مورد مسائل اخیر قضاوت کنم چون از معیار دوستان برای این تخصیص اطلاعی ندارم.

عبادی درباره روند آماده سازی تیم برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار کرد: تمرینات را از اواخر سال 1400 با هدف حضور قدرتمند در بازی های آسیایی هانگژو شروع کرده بودیم اما با تعویق این بازی ها در تلاش هستیم این آمادگی را تا بازی های کشورهای اسلامی حفظ کنیم. دو مرحله تا اعزام خواهیم داشت که نخستین مرحله آن از هفته جدید آغاز خواهد شد. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را هم در این مسابقات به دست بیاوریم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام