شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#مجتمع

آتش‌سوزی وحشتناک یک مجتمع اقامتی در ولیعصر تهران

کدخبر: 504877
اقتصادنیوز: عصر امروز یک مجتمع اقامتی در خیابان ولیعصر (عج) کوچه محتشم دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از نجات دادن ۲۸ نفر در حادثه آتش سوزی یک مجتمع اقامتی در خیابان ولیعصر (عج) خبر داد.

جلال ملکی با اشاره به‌وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک مجتمع اقامتی در خیابان ولیعصر (عج) گفت: ساعت ۱۶:۲۸ یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی_تجمعی در خیابان ولیعصر، پایین‌تر از چهارراه ولیعصر، کوچه محتشم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و در محل مشاهده شد که در یک ساختمان ۵ طبقه خصوصی که دانشجویان آقا در آن اقامت داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: چند فرش در این ساختمان دچار آتش سوزی شده بود و دود زیادی را متصاعد کرده بود و تمام طبقات را فرا گرفته بود. آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، ۲۸ نفر از افراد را به بیرون انتقال دادند و خوشبختانه مورد مصدومیت شدید یا تلفات جانی نداشتیم.

وی در پایان گفت: در هفته گذشته نیز یک مورد مشابه در یک خوابگاه دانشجویی رخ داد. افراد مسئول باید مراقبت بیشتری را انجام دهند و نقص‌ها را رفع کنند و اگر این حوادث در شب رخ دهد کار دشوار خواهد شد. سازمان آتش‌نشانی در صورت درخواست مسئولان این خوابگاه‌ها تمام اقدامات پیشگیرانه را در این ساختمان‌ها انجام خواهد داد.