شهر خبر

پولادگر: موضوع واگذاری کمپ بوکس به کشتی را پیگیری می‌کنیم

پولادگر: موضوع واگذاری کمپ بوکس به کشتی را پیگیری می‌کنیم

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در خصوص گلایه رئیس فدراسیون بوکس در خصوص واگذاری کمپ این رشته در مجموعه آزادی به کشتی گفت: این مساله و راه‌اندازی بوکس بانوان را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، مجمع سالیانه فدراسیون بوکس امروز(سه‌شنبه) در آکادمی ملی المپیک با حضور سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، حسین ثوری رئیس‌ فدراسیون بوکس و اعضای مجمع برگزار شد. بحث اصلی مجمع گرفتن زمین کمپ فدراسیون بوکس در مجموعه ورزشی آزادی و اختصاص آن به کشتی بود.

ثوری در این خصوص گفت: متاسفانه شرکت توسعه بدون مشورت و به صورت غیر عقلانی، خانه بوکس را به کشتی واگذار کرد تا جفای بزرگی در حق بوکس شود. قرار نیست هرکس صدایش را بلند کند، به خواسته‌های خود برسد. ما تنها فدراسیونی هستیم که فاقد یک جای مناسب برای برگزاری اردوهای خود هستیم. بستر خوابگاهی ما مناسب نیست. الان جایی نداریم که دو تیم در حد ۳۰ نفر را به اردو دعوت کنیم.

وی ادامه داد: : اصلی‌ترین مشکل بوکس ایران مسائل مالی است که امیدواریم در آینده با حمایت وزارت ورزش و کمیته این مشکل تا حد زیادی برطرف شود. سال ۱۴۰۰ پر افتخارترین سال فدراسیون بوکس بود اما متاسفانه نسبت به عملکرد ما کم‌توجهی زیادی شد که جا دارد ناراحتی خودم را اعلام کنم.

وی در پایان صحبت‌هایش خطاب به معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: راه‌اندازی بوکس بانوان خواسته خانواده این رشته است. راه‌اندازی بوکس بانوان با استفاده از حجاب اسلامی نیاز به تدبیر دارد.

در ادامه پولادگر اظهار داشت: درباره واگذاری زمین بوکس به رشته کشتی صحبت شد که ما حتما آن را پیگیری می‌کنیم اما بوکس بانوان قابل بررسی بوده و سعی می‌کنیم با کسب مجوز، حکم شروع فعالیت بوکس بانوان را بگیریم. 

وی درمورد مشکلات مالی تاکید کرد: همه فدراسیون‌ها گرفتار چنین مشکلاتی هستند. تلاش ما کمک و حمایت است.

پولادگر درباره وضعیت سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب نیز گفت: الان فدراسیون بوکس یک محل برای برگزاری اردوها در مجموعه انقلاب دارد، اما اگر به صورت مناسب از این محل استفاده شود حتی درآمدزایی خواهد داشت. این رشته المپیکی در حال رشد است و ما سعی می‌کنیم شرایطی‌ را فراهم کنیم که وضعیت بهتر شود.