شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#اوکراین

لژیونر پرسپولیسی به شاختار پیشنهاد شد!

لژیونر پرسپولیسی به شاختار پیشنهاد شد!

مهر نوشت: روزنامه نگار و مفسر فوتبال اوکراین اعلام کرد شهاب زاهدی مهاجم ایران آماده بازگشت به لیگ اوکراین است و می‌تواند بهترین گزینه برای خط حمله تیم شاختار دونتسک باشد.

«ویکتور واکو» مفسر، روزنامه نگار و کارشناس فوتبال در اوکراین مدعی شد شهاب زاهدی مهاجم ایرانی بهترین گزینه برای تقویت خط حمله تیم شاختار دونتسک اوکراین است.

ویکتور در این خصوص گفت: سبک بازی شاختار به آرتم بسدین، آرتم دووبیک و شهاب زاهدی می‌آید. با این حال دیناموکیف نمی‌گذارد مهاجم اصلی خود (بسدین) به باشگاه رقیب برود و دووبیک هم قصد دارد به کار خود در اروپا ادامه دهد.

این مفسر ورزشی در اوکراین با اشاره به حضور چند ماهه شهاب زاهدی در باشگاه آکادمی پوشکاش مجارستان تاکید کرد: تا آنجایی که من می دانم، شهاب آماده است تا حرفه خود را در اوکراین ادامه بدهد. فکر می‌کنم برای این بازیکن که یک سال و نیم پیش در المپیک دونتسک بازی می‌کرد، فرصت بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یک چالش حرفه‌ای دیوانه کننده است. به علاوه، شاختار می‌تواند شرایط مالی بسیار جذاب‌تری را نسبت باشگاه زوریا لوهانسک به شهاب ارائه دهد.

شهاب زاهدی به باشگاه شاختار دونتسک اوکراین پیشنهاد شد

ویکتور خاطرنشان کرد: به نظرم شهاب بهترین گزینه برای شاختار جدید و به روز شده است. او ۲۶ سال سن دارد و در حال حاضر یک فوتبالیست آماده و بالغ است. قد شهاب ۱۸۷ سانتی متر است اما در عین حال به اندازه کافی سریع است و در کار با توپ کیفیت بالایی دارد. علاوه بر این او با فوتبال اوکراین سازگار و منطبق شده است.

زاهدی یکی از مهاجمان تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین بود که بعد از حمله نظامی روسیه، به صورت قرضی و موقت به تیم پوشکاش مجارستان رفت. زاهدی ۸ بازی برای این تیم مجارستانی انجام داد که ۴ گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

258 258